Moderator: Moderatorer
Er det ingen som som har noe erfaring ved turbo byttte ??Ola Pituetten N703 skrev:Da er turboen ute,ikke så veldig stor slark synes jeg men,bladene på luft sia var kjukke av svarte olje rester. skal det være slik? eksos sia var lys farge med gradering til mørkt utover mot cat n.Ny turbo er bestilt hos turboservice i høvik,de fører orginal garret bytteturbo og hva man måtte ønske seg
.For min del blir det standard ,kansje best slik
Ja de penga er til........for fattig og onkel skrue
Erfaring...ja har da skiftet to ganger på min 9-5 ( en overhalt orginal som bare holdt holdt ei lita stund og en Biltema kinakopi som fortsatt går som ei kule.Ola Pituetten N703 skrev:Er det ingen som som har noe erfaring ved turbo byttte ??Ola Pituetten N703 skrev:Da er turboen ute,ikke så veldig stor slark synes jeg men,bladene på luft sia var kjukke av svarte olje rester. skal det være slik? eksos sia var lys farge med gradering til mørkt utover mot cat n.Ny turbo er bestilt hos turboservice i høvik,de fører orginal garret bytteturbo og hva man måtte ønske seg
.For min del blir det standard ,kansje best slik
Ja de penga er til........for fattig og onkel skrue
løsne rør i begge ender og skru inn banjoene med håndkraft.Ola Pituetten N703 skrev:Driver å monterer turbo med tilhørende rør. Sliter no inni granskauen med å få på plass det ene vannøret,ble bøyd litt ved montering av nye tutboen.TIPS taes mot med takk,har se3ff prøvd å bøye det tilbake men fyf...... får itte tell