Trykkgivar

Åpent forum for alle Saab entusiaster. Her postes Saab/bil-tekniske innlegg.

Moderator: Moderatorer

Brukeravatar
Mortimer-N18
Overload!!!
Innlegg: 1101
Registrert: 21 jul 2003, 01:00
Medlemsnummer: 18
Navn: Morten Fjeldberg
Bil: 2010 Nissan Qashqai +2
Sted: Sarpsborg
Kontakt:

Legg inn av Mortimer-N18 » 21 jul 2003, 12:40

Hvis den ser ut som en vakuumklokke med to ledningstilkoblinger på så vil jeg tro det er den ja.
Morten alias Mortimer
2010 Nissan Qashqai +2
VW Touran 2008 (Jobb bilen)
STCN medlem Nummer 18

Brukeravatar
Kristian N70
MAX BOOST
Innlegg: 2016
Registrert: 06 mar 2003, 01:00
Sted: oslo
Kontakt:

Legg inn av Kristian N70 » 21 jul 2003, 22:08

Trykkgiveren sitter nedenfor trykkvakta, vrien å komme til... Jeg tok ut setet og la meg på ryggen, da ser du rett opp på den. Du kan koble deg forbi trykkvakta, men da må du kobble ledningene sammen, ellers går ikke bensinpumpa....
05 9-5 Vector Estate 2,0t
02 Toyota Yaris type moped

Brukeravatar
Mortimer-N18
Overload!!!
Innlegg: 1101
Registrert: 21 jul 2003, 01:00
Medlemsnummer: 18
Navn: Morten Fjeldberg
Bil: 2010 Nissan Qashqai +2
Sted: Sarpsborg
Kontakt:

Legg inn av Mortimer-N18 » 22 jul 2003, 07:14

Jeg koblet meg forbi trykkvakta ved ECU'en. Det er brune ledninger med hvit stripe. De sitter med kabelsko rett ved ECU'en. Lett å finne og enklere å koble fra/til. Trenger ikke klippe ledninger eller sette på andre kabelsko. Alt er der fra fabrikken.
Morten alias Mortimer
2010 Nissan Qashqai +2
VW Touran 2008 (Jobb bilen)
STCN medlem Nummer 18

Brukeravatar
Kristian N70
MAX BOOST
Innlegg: 2016
Registrert: 06 mar 2003, 01:00
Sted: oslo
Kontakt:

Legg inn av Kristian N70 » 22 jul 2003, 13:00

Slangene som er under dashbordet som går til trykkvakt/giver var tørre og sprukne på min, bytta hele røklet....kan jo være det som struler det til for deg?
05 9-5 Vector Estate 2,0t
02 Toyota Yaris type moped

Brukeravatar
Hjelle, N6
Site Admin
Site Admin
Innlegg: 8371
Registrert: 25 feb 2003, 01:00
Medlemsnummer: N6
Kontakt:

Legg inn av Hjelle, N6 » 22 jul 2003, 15:07

Kristian N70 skrev:Slangene som er under dashbordet som går til trykkvakt/giver var tørre og sprukne på min, bytta hele røklet....kan jo være det som struler det til for deg?
Næ, slangen som gikk til T-en var OK.
Eg skal prøve å få taki en annen MV for å prøve, for det at R ikkje er heilt tett varierar med kor hardt eg bles. Kan då vere at den tettar opp til eit visst trykk, for å deretter ikkje holde R-porten tett i det heile, og dermed får eg eit dårligare trykk til resultat.

Men slangen som går til trykkvakta har eg ikkje sjekka.
Får sjå på det att når det tørkar opp her på Sunnmøre. Det regnar i dag, so då er det ikkje noko særlig til vær å drive aktrobatikk i.

Brukeravatar
Hjelle, N6
Site Admin
Site Admin
Innlegg: 8371
Registrert: 25 feb 2003, 01:00
Medlemsnummer: N6
Kontakt:

Legg inn av Hjelle, N6 » 24 jul 2003, 20:18

Kristian N70 skrev:Slangene som er under dashbordet som går til trykkvakt/giver var tørre og sprukne på min, bytta hele røklet....kan jo være det som struler det til for deg?
OK, då har eg fått bytta begge slangane, ein frå T-en til trykkvakt, og ein annan frå T-en til trykkgivaren. Har også sjekka slangen som går frå innsuget til T-en i kupeen. Slangen frå trykkvakta til turbotrykksmålaren er ikkje bytta, men eg anser det for lite sansynlig at det er den som tullar. Det kan då vere den som lagar ulyd, men effekttapet kjem tvilsomt derifrå...

Men eg har fortsatt dårlig trykk, pluss at eg har ein fæl plystrelyd som aukar til meir omdreining eg gir. Nokon som kan ha eit tips på kva den plystrelyden kan vere? Eg har trudd det kom frå reimar, men det er det nok ikkje, sidan lyden ikkje finns når motoren går på tomgong.

Nokon tips? Har no snart halve ferien min på å ergre meg over dette no...

Svar