Legg inn
av Ingvar N629 » 07 jan 2013, 21:05
Verkstedet har nok kastet en slange de ikke skulle, det der tror jeg ikke du får sammen igjen. Du må kjøpe ny slange. Ved montering så er nok det enkleste å rive av ALLE slanger som har med veivhusventilasjonen å gjøre, dobbelsjekke alt av ventiler og montere alt på nytt.
Og dette har du altså fått montert på verksted, har du betalt for det også? Enhver idiot burde da klare å koble det der... Ser ut til at de har kastet isolasjonsmatten som skal hindre frysing av den ene ventilen også, istedenfor å montere den... Hvordan løste de det med slangen for oljeretur, den følger jo heller ikke med ny i settet, plugget de den igjen eller klipte de til noe fra hageslange? Det er iallfall bare å kreve hvert øre tilbake, de har jo kastet deler av det du hadde som du må kjøpe igjen nytt.
Mean effective pressure is the substitute for cubic inches!
M09 Saab 9-3 Aero XWD, B207R+
M03 Saab 9-5 Aero Hirsch original Troll R 305 hk
M02 Saab 9-5 Aero B235R, konebilen
M94 Saab 900 B202L cabriolet
M72 Saab Sonett III, morobilprosjekt uten tidsplan