har en 900 t talladega 97 mod (96-98 ift brems og understell)
Har 'oppdrageringssats 95 aero' bremseskiver liggende, 308mm. (Dette er en sats som ble solgt tidligere av bl.a SP)
Eneste jeg manglet da var 'bremseholderne' til 95 aero ettersom samme stempel/stempelholder brukes slik jeg ser det.
Fikk tak i to brukte kalipere fra 95 aero. Casen er at de er forskjellig.
-den ene står det er fra 95 aero 98-05 på (denne har helt annen og større lengde mellom skruene for å i det hele tatt få kaliperen festet opp mot nav)
- den andre står det er fra 95 aero -05 (det eneste som står er -05 , opp mot skruene på kaliperholderen ser denne ut til å passe opp mot nav)
Kan noen bekrefte / fortelle meg om jeg skal ha 95 aero-holdere fra 05 og nyere, stemmer dette?
den andre det sto 98-05 hadde som sagt altfor stor lengde mellom skruene for å montere bremseholderne.. er litt usikker her, derfor jeg spør før jeg demonterer bremsene foran! bør man samtidig montere bremseskjold fra 95 aeri -05 -> eller holder det å bare ta de av? Mest sannsynlig har jeg da en bremseholder som passer på høyre side..og så mangler jeg venstre.. evt noen som vet hvor jeg skal lete / få tak i dette?
Håper på godt svar