Hei!
Har netopp byttet luftmassemåler, og bilen har begynt å fuske veldig mye etter dette.
Fuska litt før jeg bytta den også, men trodde det skulle gi seg etter jeg bytta. Ble såklart bare værre.
Noen som vet hva dette kan være? Kan det være noe annet også? Virker som om turboen ikke lader like mye som før. Holder igjen litt, så plutselig slår den inn. Alt skjedde etter jeg fikk feilmeldig om luftmassemåleren.
Takk på forhånd!
Fusking ved tomgang.
Moderator: Moderatorer
- Ingvar N629
- MAX BOOST
- Innlegg: 12866
- Registrert: 14 mar 2006, 16:41
- Medlemsnummer: 629
- Navn: Ingvar Garåsen
- Bil: 9-5, 9-3SS, 900, Sonett
- Sted: Rissa
Re: Fusking ved tomgang.
Falskluft!
Mean effective pressure is the substitute for cubic inches!
M09 Saab 9-3 Aero XWD, B207R+
M03 Saab 9-5 Aero Hirsch original Troll R 305 hk
M02 Saab 9-5 Aero B235R, konebilen
M94 Saab 900 B202L cabriolet
M72 Saab Sonett III, morobilprosjekt uten tidsplan
M09 Saab 9-3 Aero XWD, B207R+
M03 Saab 9-5 Aero Hirsch original Troll R 305 hk
M02 Saab 9-5 Aero B235R, konebilen
M94 Saab 900 B202L cabriolet
M72 Saab Sonett III, morobilprosjekt uten tidsplan
Re: Fusking ved tomgang.
Okey! Hva vil det si? Hva kan jeg gjøre for å bli kvitt det?
Re: Fusking ved tomgang.
Søk på forumet. Sjekk nettsiden til mgmotor, står tips og triks der:)
Anthonsen Performance[right]Donate[/right]
O - Saab 9-5 B235 Biopower MY98
O - Saab 9-5 B205 MY04
O - Saab 9-5 B235 MY06
O - Suzuki (Bandit) GSF 600n MY99
X - Saab 900 T16 B202 MY84 LH2.2[right]Bilde 2272x1704[/right]
O - Saab 9-5 B235 Biopower MY98
O - Saab 9-5 B205 MY04
O - Saab 9-5 B235 MY06
O - Suzuki (Bandit) GSF 600n MY99
X - Saab 900 T16 B202 MY84 LH2.2[right]Bilde 2272x1704[/right]