Den lekker litt olje, men fungerer ellers veldig bra. Ingen blårøyk eller kompresjon i veivhus
Skal ettertrekke boltene på toppen, og har funnet ut momentet, 80Nm+90 grader.
Hvordan er rekkefølgen på boltene?? Bare å begynne i midten og gå utover?
Fikk giroen i posten i dag, så kommer meg ikke inn på FAQ'en enda, derfor spørsmål her
Ellers feil på bilen før eu, er dempere bak, store foringene og skiver/klosser bak. B4 og poly er selfølgelig bestilt
Skal ned med bunnpanne og sjekke den også, men er det noe som må gjøres med toppdeksel angående rengjøring av veivhusvent?
Kit med siste veivhus vent. version er bestilt, samt alle slangene rundt dette.
Bilen er forøvrig en 2,0t sedan, mørk grønn metallic og beige skinn, gått 230.000km, manuell selvfølgelig
Hvis motor blir friskemeldt, tenker da på lagre/oljetrykk og kompresjon, er det holdbart å chippe til steg1 ?? Eller er den gått for langt?
Håper på noen svar, da jeg skal begynne å skru på den før helga
Hilsen kommende N2696


