Side 1 av 1

Saab 9-5 2000 2.0T automatic

Lagt inn: 10 des 2013, 14:54
av Smelvaer
Ahåy. Har vært nøgd saab 9-5 ( 2000 ) eiar siden sommaren. Men nå balle det på seg med spennande manglar. Lurte på om andre har hatt samme problem som dei har ein løsning på.

- Defekt varmluft, vifta går ikkje. Har sett det er ikkje uvanleg at enten vifta eller motstanden er gåen. Nokre erfaringer??

- Oljetrykk, tok ein oljerens + skift i sommer rett etter kjøpt. Men oljetrykket begynner å tulle igjen. Vudere å ta ein skift til og sjå om det funker. Men det virker også som om motoren bruker noko olje, men har ikkje sett noko blårøyk eller vatn i olja, kvar blir den av ??

- Mykje fukt i bakluke, er dette vanlig? dårlig drenering??

- Håndbrekk som henger seg opp når det blir kaldt, finnest det et triks for å ordne opp i dette?

Takk på førehand for svar :)

Re: Saab 9-5 2000 2.0T automatic

Lagt inn: 10 des 2013, 15:45
av Ingvar N629
- Defekt varmluft, vifta går ikkje. Har sett det er ikkje uvanleg at enten vifta eller motstanden er gåen. Nokre erfaringer??

Er nok en av dem ja, ikke uvanlig at børstene på viftemotoren blir nedslitt etter en del år.

- Oljetrykk, tok ein oljerens + skift i sommer rett etter kjøpt. Men oljetrykket begynner å tulle igjen. Vudere å ta ein skift til og sjå om det funker. Men det virker også som om motoren bruker noko olje, men har ikkje sett noko blårøyk eller vatn i olja, kvar blir den av ??

Ta ned bunnpanna og sjekk oljesila, denne kan være tett. Er den ok, så er nok motoren moden for en overhaling. Olja kan forsvinne gjennom turbo, ventiltettninger eller forbi stempelringene. Slett ikke uvanlig at stempelringene kokser fast i sporene sine, da brenner motoren olje jevnt og trutt i små mengder av gangen. Sjekk også at du har siste versjon av veivhusventilasjonen, denne har det vært servicekampanje på. Tidligere versjoner kan gi oljeforbruk.

- Mykje fukt i bakluke, er dette vanlig? dårlig drenering??

Sjekk lekkasje rundt høytsittende bremselys, om du har stasjonsvogn.

- Håndbrekk som henger seg opp når det blir kaldt, finnest det et triks for å ordne opp i dette?

Bytt brekkwire, er strømpene slitne trekker det vann inn i strømpa.

Re: Saab 9-5 2000 2.0T automatic

Lagt inn: 10 des 2013, 17:37
av Smelvaer
Takker for hjelpande svar.

Var nå ute å skrudde litt i sted. Skrudde meg inn via hanskerommet og fant 2 stykk motorer som har med saken å gjere. Sjekka ka dei var godt for og fant ut at den eine reagerte når eg skrudde klimaanlegget av og på, mens den andre overhode ikkje rørte seg uansett kva eg gjorde. Eg antar dette må være montoren som regulere hastigheita på vifta?

Har du noko tips til korleis eg kan sjekke dette uten å skru meg fram til enten motstand ( btw kor ligger denne? ) eller til vifta, ( har forstått at den må eg fram til via motorrommet.)

Re: Saab 9-5 2000 2.0T automatic

Lagt inn: 10 des 2013, 19:31
av Helge
Kjør diagnose på klimaanlegget.
Trykk inn Auto og Off samtidig.
Har du feil vil kodene komme opp i displayet.

Re: Saab 9-5 2000 2.0T automatic

Lagt inn: 10 des 2013, 21:43
av Smelvaer
Supert tips. Prøvde først econ+off. Då stod det at alt var ok. Der etter auto og off, då fekk eg bare opp tallet 1 og 21. Holdt ein stund, men ikkje noko meir skjedde. Var eg for utålmodig? eller er dette ein feilmelding?

Re: Saab 9-5 2000 2.0T automatic

Lagt inn: 11 des 2013, 07:19
av doo-kie
Det er feilmeldingen.

Re: Saab 9-5 2000 2.0T automatic

Lagt inn: 11 des 2013, 10:06
av EdHunter N815
Smelvaer skrev:Supert tips. Prøvde først econ+off. Då stod det at alt var ok. Der etter auto og off, då fekk eg bare opp tallet 1 og 21. Holdt ein stund, men ikkje noko meir skjedde. Var eg for utålmodig? eller er dette ein feilmelding?
Ettallet betyr at det er én feilkode i systemet, 21 er selve feilkoden. Du vil ikke kunne få opp noe mer, men google kan som regel fortelle deg hva en feilkode betyr. :)

"21 AC recirculation motor - short to earth, open circuit"

Dette indikerer at motoren til resirk-spjeldet er gåen. Høres ut som du allerede har funnet den, så det er bare å bytte.
Hvorvidt det er relatert til at vifta ikke går er jeg faktisk usikker på, men det er vel mulig at feilkoden gjør at den ikke kobler inn.
Det kan uansett være greit å begynne med å fikse feilen du allerede har lokalisert, og se om det løser problemet. :)

Re: Saab 9-5 2000 2.0T automatic

Lagt inn: 11 des 2013, 10:55
av Ingvar N629
Feilkoden er ikke grunnen til at vifta ikke går.

Re: Saab 9-5 2000 2.0T automatic

Lagt inn: 11 des 2013, 12:20
av Smelvaer
Mange mange takk. Då har eg eit sted å begynne. Har leita litt på brukten her på nett, var ikkje så lett å finne denne motoren, nokon som har som eg kan kjøpe? evt veit om eit sted som har godt utvalg i motorer til resirk-spjeldet ??

Re: Saab 9-5 2000 2.0T automatic

Lagt inn: 11 des 2013, 14:02
av Helge
Jeg har motoren.