Side 1 av 1

Saab 900 92´ batteri blir utlada over tid

Lagt inn: 24 mai 2014, 01:38
av olavoyg
Hei.

Eg har problem med at batteriet på min Saab 900 92-modell blir tappa over tid. Det begynte med at batteriet var flatt når eg kom att frå juleferie og bilen hadde stått nokre veker. Eg tenkte det var naturlig sidan det var kaldt og den hadde stått lenge, så eg lada batteriet og alt var i skjønnaste orden heilt til den plutseleg var tom for straum at ca. ein månad seinare. Dominerande køyremønster var ein 5 minutts køyretur til og frå jobb to gongar om dagen. På grunn av dette køyremønsteret og kaldt vær tenkte eg at den kanskje brukte meir straum på kaldstart enn det eg rakk å lada på den korte køyreturen. Eg lada batteriet og køyrde på same måten i ein månad til, så var batteriet tomt att. Dette har gjenteke seg eit par gonger, så eg tenkte at det kanskje var dårleg batteri. For ca. ein månad sidan bytta eg til nytt batteri, og håpa at dette hadde løyst problemet heilt til bilen var tom for straum i går att. Dominerande køyremønster er framleis 5 minutt til og frå jobb, men no på sommarstid tenker eg at den bør halda batterinivået oppe sjølv om eg ikkje køyrer så langt. Har lada det nye batteriet att no og gjort nokre målingar.

Batterispenning 13,17 V (målt mellom polane på batteriet med motoren avslått).
Ladespenning 14,22 V (målt mellom polane på batteriet med motoren på tomgang)
"Lekkasjestraum" 0,02 mA (Dette er vel så godt som ingenting? målt mellom minuspol på batteriet og minusbatteriklemme som då var kopla frå batteriet. Er dette korrekt målemetode for dette?)

Set stor pris på tips og råd om korleis eg kan koma til bunns i dette.

Re: Saab 900 92´ batteri blir utlada over tid

Lagt inn: 24 mai 2014, 21:45
av Kato
Denne er ugrei :?. Batterispenninga tyder jo på at batteriet er godt (nytt som det) og ladespenninga ser i utgangspunktet god ut. "Lekkasjestraum", på 20 µA målt i serie med batteriet, er jo mindre enn en kan forvente som intern utladestrøm, så den målingen stusser jeg litt på. I vår 9-3 har vi pådratt oss 6 - + 7 mA tilleggs hvilestrøm bare ved montering av hhv. DEFA SmartStart og eSID, som et eksempel.

Når det gjelder ladespenningen, så ville jeg, i fall jeg ikke hadde et utladeproblem som du har, sagt "alles klar" når det gjelder lading. En (uønsket) større last selv med motoren i gang, skulle jo normalt vises ved at den trakk spenningen litt ned. Ladestrømmen vet vi vel ikke noe om; det er jo egentlig den som gjelder, og denne vil gå ned dersom motstanden i "ladeveien" fra generatoren går opp - samtidig som ladespenningen faktisk kan øke relativt sett. Så en sjekk av motstand (eller spenningsfall) i ledningen mot generator og ikke minst hvordan denne siste har det mot chassis er vel kanskje noe å tenke på. I fall du ikke allerede har gjort det da. Ev. en kontroll av korrosjon og tilstramming av kontaktpunkter i "ladeveien".

Re: Saab 900 92´ batteri blir utlada over tid

Lagt inn: 26 mai 2014, 00:11
av Jorgen
Nå er ikke jeg noen guru på strøm, men en feil jeg har vært borti på denne bilen som kan føre til tomt batteri, er at man kan glemme det lille lyset som er i bagasjerommet. Om du har kombicupe er det i hvert fall et sånt på venstre side, nesten gjemt bort under karmen. Det er fort gjort at dette står på uten at man vet det. Verdt en sjekk, i hvert fall!

Re: Saab 900 92´ batteri blir utlada over tid

Lagt inn: 26 mai 2014, 01:13
av henrik
Kjøremønsteret ditt er garantert ikke bra for batteriet, i allefall på kalde dager med viften på maks og kanskje litt varme i stolene. For å si det enkelt så går du da i minus. For å måle lekkstrøm kan du bruke ett godt kalibrert tangamperemeter (Fluke, Megger, Sebatronic og eller lignende). Lekkstrøm i området noen få mikroampere drar ikke tomt batteriet. Begynn med å lade batteriet så får du heller kjøpe en liten vedlikeholdslader å ha påkoblet feks i helgene for å holde det ship shape;)

Sent fra min HTC One via Tapatalk