Legg inn
av Ingvar N629 » 17 sep 2014, 07:36
Sjekk lenkeoverføringen som du selv foreslår. Foringa som Maptun selger er gummiforinga på originaldelen, men sjekk også selve kulene. Eldre overføringer har plastkuler, mens nyere har kuler og ledd i metall. Jeg har metalledd på min, og den er tight. Det sitter også to plastforinger i bunn av selve girspaken. Få en medhjelper til å holde igjen staget som går gjennom torpedoveggen med en kraftig tang, og kjenn på girspaken. Da bør du klare å finne ut hvor det er slarkete.
På automat er det wire, sjekk kobling til spak og på armen på kassa, der sitter det en foring.
Mean effective pressure is the substitute for cubic inches!
M09 Saab 9-3 Aero XWD, B207R+
M03 Saab 9-5 Aero Hirsch original Troll R 305 hk
M02 Saab 9-5 Aero B235R, konebilen
M94 Saab 900 B202L cabriolet
M72 Saab Sonett III, morobilprosjekt uten tidsplan