Jeg har fått tak i en org. lsd-diff til 9-5'en min, men det er ingen som kan fortelle meg om denne må skimses / justeres ved montering.
Jeg har skrudd bil i 20 år og har montert flere differ tidligere - noen som måtte skimses, andre som ikke har trengt det.
Hvordan er det på en 01 mod. F35/5 kasse, noen som vet?
Montere LSD-diff i F35
Moderator: Moderatorer
-
- Innlegg: 19
- Registrert: 22 aug 2015, 14:31
- Navn: Håkon Solbakken
- Ingvar N629
- MAX BOOST
- Innlegg: 12866
- Registrert: 14 mar 2006, 16:41
- Medlemsnummer: 629
- Navn: Ingvar Garåsen
- Bil: 9-5, 9-3SS, 900, Sonett
- Sted: Rissa
Re: Montere LSD-diff i F35
Du må selvsagt ha korrekt forspenning på lagrene. Mener å huske man skal kjøre diffen med en drill og måle vandring inn/ut ifølge verkstedboka på disse. Husker ikke toleransene.
Mean effective pressure is the substitute for cubic inches!
M09 Saab 9-3 Aero XWD, B207R+
M03 Saab 9-5 Aero Hirsch original Troll R 305 hk
M02 Saab 9-5 Aero B235R, konebilen
M94 Saab 900 B202L cabriolet
M72 Saab Sonett III, morobilprosjekt uten tidsplan
M09 Saab 9-3 Aero XWD, B207R+
M03 Saab 9-5 Aero Hirsch original Troll R 305 hk
M02 Saab 9-5 Aero B235R, konebilen
M94 Saab 900 B202L cabriolet
M72 Saab Sonett III, morobilprosjekt uten tidsplan