Bestilte ny turbo, fikk den og la merke til hakk på leading edge av kompressor delen.
Ser ikke ut som det kommer fra balansering, ser ut som noen har latt verktøyet løpe fra seg.
Er dette normalt?
Skal jo snurre fort og skader på leading edge kan ikke være bra.
Bør jeg sende den tilbake?
mvh,
Leif Nordskog
Ny turbo. hakk og merker forkant/leading edge kompressor. problem??
Moderator: Moderatorer
-
- Grunnladetrykk
- Innlegg: 40
- Registrert: 24 mai 2008, 19:54
- Medlemsnummer: N2904
- Navn: Leif
- Bil: 9-3 2.0t 2002 B205E
Ny turbo. hakk og merker forkant/leading edge kompressor. problem??
9-3 1,8t 2009 B207E
9-5 2,3t 2006 B235E
Førsteplass kjeglekjøring landstreff 2017
9-5 2,3t 2006 B235E
Førsteplass kjeglekjøring landstreff 2017