Side 1 av 1
info om dyser 900 t8
Lagt inn: 08 nov 2005, 22:01
av ole anders
Lurte på hvor mye innsprutdysene og besinpumpen på t-8 gir orginalt .
Og hva slags bensin trykk den går på .
Lagt inn: 09 nov 2005, 07:17
av Paradigm N558
skal ikke si noe for sikkert, men tror bensinpumpa di leverer 2.6 Bar...
Lagt inn: 09 nov 2005, 07:41
av Børre N17
T8 bilene har et Bosch K-jet innsprut til en 6 syl motor (to uttak på luftmengdemåleren plugget).
Søk litt på nettet så finner du sikkert noe info. Satt originalt på flere biler, bla Volvo og Porsche med 6 syl.

Lagt inn: 09 nov 2005, 07:46
av Paradigm N558
Offtopic:
Dumt at det er samme deler på Volvo og Saab.. spesielt Volvo 240/740 da det er de styggeste bilene i verden...
Og det verste jeg har sett er en Volvo 760.. "flaggskipet" til Volvo... 2.8 V6 med emblem på panseret..
Ei jeg kjenner kjøpte seg en slik, bare feil på alt! Ingenting av det elektriske fungerer, og bilen gikk dårligere enn min gamle 900i... Og volvo lanserte den bilen i 1983 for å kompensere mot Saab 900 Turbo APC...
De lyktes ikke..
Derfor.. Saab-deler skal helst være Saab-deler, og ikke Volvo..
Lagt inn: 09 nov 2005, 08:05
av Saab900STCR
K-jetronic satt inte på 760.
Det satt på 160 och 260...
Raka sexor det.
V6:an kom från ett samarbete med Peugot ocj Renault, kallas för PRV.
Ingen bra motor det...
Men den går att modda så den blir hållbar...
Fast jag håller mig till min B235R motor, jag... hehe
Mvh Anders
Lagt inn: 09 nov 2005, 14:25
av TurboLars N383
Tror den gir 5bar

, litt usikker .
Siste Volvo 760en jeg tittet på hadde ihvertfall k-jetronic
Lagt inn: 09 nov 2005, 16:44
av Pål N526
hva med å måle da:P det er jo 10 ganger lettere... så har du NØYAKTIG data på DIN bil..
Lagt inn: 09 nov 2005, 21:45
av Saab900STCR
Då satt K-jet på 760 också!
Men den kom redan på 140-160...
Mvh Anders