Blir oppgitt og frustrert når det dukker opp slike brev.
Selvsagt vet jeg at dette ikke er så mye å rope om,men jeg visker det i steden.

Moderator: Moderatorer
Dette er en prinsippsak, når man registrerer seg i en klubb eller lignende forventer man at pesrsonlig informasjon som oppgis holdes hemmelig, og ikke gis ut til 3. part.Henrik N449 skrev:Okei, greit. Privatliv skal beskyttes og alt det der, men..
Et lite brev?
Fint det, jeg reagerer ikke så voldsomt på dette personlig, men kan forstå at enkelte gjør det. Jeg syns hadde vært på sin plass med informasjon om sånt ved registrering, eventuelt at man for eksempel kunne krysse av for "jeg ønsker/ønsker ikke å motta tilbud fra klubbens samarbeidspartnere" når man meldte seg inn i klubben.Bent N208 skrev:Helt flott syntes nå jeg da,,, hyggelig med litt bilstoff osv i posten![]()
Kanskje t.o.m noen flere får greie på STCN![]()
Mvh
Bænt
Det må vel komme fra noen som sitter på medlemslister vil jeg tro, finner ikke adressen ved å google.ParADigM N558 skrev:Er ikke sikkert det kommer herfra uansett..
Men er utrolig mye man kan finne på brukere her med å google på nick etc
EdHunter N815 skrev:Det må vel komme fra noen som sitter på medlemslister vil jeg tro, finner ikke adressen ved å google.ParADigM N558 skrev:Er ikke sikkert det kommer herfra uansett..
Men er utrolig mye man kan finne på brukere her med å google på nick etc
Nei, da må du nok på http://www.telefonkatalogen.no. Skal ikke mer en litt uvørenhet til før det er mulig å gjøre koblingen nick-ekte navn.EdHunter N815 skrev:Det må vel komme fra noen som sitter på medlemslister vil jeg tro, finner ikke adressen ved å google.