Neteland skrev:Datoen er dessverre satt. Landstreffet blir 4-6 September. Banekjøring på Våler lørdag den 5. Sep.
Morten var og skrev kontrakt med Vålerbanen forje uke.
Mer info kommer snart.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Virkelig synd!!
Gjengen bak Classic Car Show Trondheim har leid HELE Nidarøhallen (den er stor, flere haller) så de har virkelig lagt lista høyt!
Jeg hadde f.eks et KLART ønske om å se Tommy D's 99 Turbo der... nå regner jeg vel heller med at han tar turen til Våler. Hadde også tenkt å sende Morten S en mail/PM om ikke han hadde lyst å komme med Monte Carloen... det er det vel heller ingen vits i nå

Heldigvis så er det vel flere vi kan kontakte i GSV da
Jeg hadde virkelig tenkt å ta turen på landstreff i år i og med at det nå er lenge siden jeg har vært der, jeg har det fortsatt åpent men jeg kjenner at det virkelig frister med den bilutstillingen her i byen, de virker seriøse, satser stort og ikke minst bredt
I et "presset miljø" som vi er så håper jeg virkelig at styret i STCN også tenker litt på hvordan (og hvor) landstreffene kan holdes i fremtiden! Misforstå meg rett... Vålerbanen er gøy!! Kjetil er sansynligvis verdens triveligste vert!!

Tettheten av STCN'ere er nok også størst i sør... MEN, overraskelser, nye eller andre opplevelser, ansikt, miljø, landskap, baner,pølser, ølsorter, dialekter, quiz.... kan også tiltrekke seg flere/andre/nye medlemmer

M97 9000 AERO Godbilen, evighetsprosjekt....
M07 9-5 A60 Hirsch/MgMotor
M07 9-3 Vector/Aero Cab Hirsch/MgMotor
M09 9-3 Aero XWD Hirsch/MgMotor