Pyroman råner?
Rånere satte Notodden i flammer
Moderator: Moderatorer
- Surbotaab N369
- Overload!!!
- Medlemsnummer: 369
- Sted: Bø
- KongerudN344
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N344
- Navn: Kenneth Kongerud
- Sted: Fetsund
Noen som har vært på Notodden og sett dette live? Råninga altså. Skjønner faktisk de som bor i sentrum i denne saken her. Er helt sykt med biler. En campingstol på hjørne så har du underholdning hele kvelden der! Lite SAAB'er da men....
Men det bør jo finnes andre løsninger enn å stenge hele gata da, men så vidt jeg veit så har denne saken versert en lang tid så jeg vil nesten tro at rånerne har hatt muligheten til å roe ned kjøring og spilling FØR vedtaket ble fattet!
Så jeg deler meg 60/40 i denne saken her
60 til rånerne 
Men det bør jo finnes andre løsninger enn å stenge hele gata da, men så vidt jeg veit så har denne saken versert en lang tid så jeg vil nesten tro at rånerne har hatt muligheten til å roe ned kjøring og spilling FØR vedtaket ble fattet!
Så jeg deler meg 60/40 i denne saken her

2012 VW Sharan 4 - motion
2006 SAAB 9-3 2,0t SC
1998 SAAB 9-5 2,0t ++++
1992 SAAB 900 2,1i
1975 SAAB 99
2006 SAAB 9-3 2,0t SC
1998 SAAB 9-5 2,0t ++++
1992 SAAB 900 2,1i
1975 SAAB 99
- Surbotaab N369
- Overload!!!
- Medlemsnummer: 369
- Sted: Bø
Hei.KongerudN344 skrev:Noen som har vært på Notodden og sett dette live? Råninga altså. Skjønner faktisk de som bor i sentrum i denne saken her. Er helt sykt med biler. En campingstol på hjørne så har du underholdning hele kvelden der! Lite SAAB'er da men....
Så jeg deler meg 60/40 i denne saken her60 til rånerne
Når var du der? Hvis det var en spesiell dag så vil jeg tro det var så mange som du beskriver... Jeg bor jo i Bø ca 20min fra notodden, men jeg har ikke opplevd det så ille som du beskriver i ei "vanlig" helg.... Enda jeg stort sett da er hos en kammerat av meg som bor i sentrum...
En må nesten bare regne med at det er sånn i spesielle helger og dager, men da er det sikkert like ille her i Bø.... (våkner ofte att folk tar piruetter osv her også)
Skal en bo sentralt på "bygda" må en bare regne med støy fra rånersen