Da har jeg fått bilen da. Blei levert på jobben hos meg i dag, så det var jo bra service da i alle fall
Men servicen stopper i grunn der
Da jeg smalt igjen bagasjerommet etter å ha sjekket at hengerfeste og vinterhjul lå baki der ramlet skiltet av

Skilt og skiltplate endte opp i tilsammen 6 deler på bakken foran meg

Kasta skiltet i bagasjerommet og kjørte hjem for å sjekke litt mer... Da viser det seg at den ene skruen til skiltet er knekt og at de da like greit har brukt noe klissete lim til å feste skiltplata med.
Skiltet som sitter (skulle ha sittet) på bilen er av gammel type og skiltramma er selvfølgelig til ny skilttype. Passer liksom ikke veldig bra sammen
Men hadde det stoppet der så. De skulle fikse en vannlekkasje i bakvinduene. Det har de nå brukt over to uker på å finne ut av, men det første som skjer når jeg spyler av bilen er jo selvfølgelig at vannet renner nedover dørtrekket
De skulle også fikse en nøkkel som ikke fungerte, denne er heller ikke i orden

Men de har i alle fall klart å få av hengerfestet da
Har prøvd å ringe selgeren flere ganger nå, men han tar ikke telefonen

Blir så fortvilet over sånne situasjoner jeg, åssen er det liksom mulig?

De kan jo overhodet ikke ha noe som helst stolhet ovenfor jobben sin, hverken selger, klargjører eller mekaniker
Nå blir jo i alle fall dette alle fall selgers andre forsøk på å rette feilen, så da er det vel heving ved neste korsvei...