dagens..
Moderator: Moderatorer
-
- Overload!!!
- Medlemsnummer: N645
- Navn: Halvard
- Bil: 93 / OG900
- Sted: Oslo
dagens..
Fagorganiserte...
Fire karer skrøt vilt av hvor smarte bikkjene deres var. Den første
var en ingeniør, nr. to var en økonom, tredjemann en kjemiker og
sistemann en fagforeningsmann.
For å vise seg, ropte ingeniøren på kjøteren sin; "T-kvadrat, vis
dem!" T-kvadrat gikk bort til en pult, tok ut papir og penn og tegnet
en sirkel, en firkant og et triangel. Alle var enige om at dette var
brukbart.
Økonomen påsto at bikkja hans var lurere, så han ropte på den og sa:
"Budget, vis dem!" Hunden gikk inn på kjøkkenet, tok fram et dusin
kaker og fordelte de i fire like hauger. Igjen var alle enige om at
dette var bra.
Kjemikeren ville overgå de andre og ropte på bikkja si; "Molar, vis
dem!" Molar gikk opp på bakføttene bort til kjøleskapet og tok ut en
liter melk, 4 glass og tømte nøyaktig 2,5 dl. i hvert glass uten å
søle en dråpe. Absolutt brukbart, var de andre enige i.
"Hva kan bikkja di gjøre da?", spurte de fagforeningsmannen. Han ropte
på bikkja si og sa "Kaffepause, gjør greia di!". Kaffepause hoppet
opp, åt opp kakene, drakk melka, dreit på papiret, knullet de tre
andre bikkjene, påsto at han hadde skadd ryggen sin under akten, fylte
ut en anmeldelse på usikre arbeidsforhold, søkte om tapt
arbeidstidskompensasjon, tok ut sykemelding og dro hjem.
Fire karer skrøt vilt av hvor smarte bikkjene deres var. Den første
var en ingeniør, nr. to var en økonom, tredjemann en kjemiker og
sistemann en fagforeningsmann.
For å vise seg, ropte ingeniøren på kjøteren sin; "T-kvadrat, vis
dem!" T-kvadrat gikk bort til en pult, tok ut papir og penn og tegnet
en sirkel, en firkant og et triangel. Alle var enige om at dette var
brukbart.
Økonomen påsto at bikkja hans var lurere, så han ropte på den og sa:
"Budget, vis dem!" Hunden gikk inn på kjøkkenet, tok fram et dusin
kaker og fordelte de i fire like hauger. Igjen var alle enige om at
dette var bra.
Kjemikeren ville overgå de andre og ropte på bikkja si; "Molar, vis
dem!" Molar gikk opp på bakføttene bort til kjøleskapet og tok ut en
liter melk, 4 glass og tømte nøyaktig 2,5 dl. i hvert glass uten å
søle en dråpe. Absolutt brukbart, var de andre enige i.
"Hva kan bikkja di gjøre da?", spurte de fagforeningsmannen. Han ropte
på bikkja si og sa "Kaffepause, gjør greia di!". Kaffepause hoppet
opp, åt opp kakene, drakk melka, dreit på papiret, knullet de tre
andre bikkjene, påsto at han hadde skadd ryggen sin under akten, fylte
ut en anmeldelse på usikre arbeidsforhold, søkte om tapt
arbeidstidskompensasjon, tok ut sykemelding og dro hjem.
08 Saab 93 med aerooptikk
87 Saab 900Turbo - viewtopic.php?f=25&t=9896
Saab er en sykdom man aldri blir kvitt

-
- Overload!!!
- Medlemsnummer: N 837
- Navn: Anders
- Bil: Mazda 6, VW Polo
- Sted: Sortland
- matrox N522
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N522
- Navn: Eskil Bjerke
- Sted: Østre Toten
Re: dagens..
hahaha 

Saab 9-5 Estate Vector Sport 2005
VW Boble 1200 1963
VW Passat R-Line 4M 2010 || Solgt
Saab og9-3 Turbo || Solgt
Eskil || N522
VW Boble 1200 1963
VW Passat R-Line 4M 2010 || Solgt
Saab og9-3 Turbo || Solgt
Eskil || N522
- EdHunter N815
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N815
- Navn: Bjørn
- Bil: 2008 9-3 2,0t Hirsch
- Sted: Bergen
*Ta med og henge opp på jobb* 

M91 Saab 9000cc 2.3 Turbo S (godbil)
M08 Saab 9-3 SC 2,0t Vector (Hirsch)
M98 Saab 9-5 sedan 2.3t steg 1
- EdHunter N815
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N815
- Navn: Bjørn
- Bil: 2008 9-3 2,0t Hirsch
- Sted: Bergen
En ung man søker seg jobb i et varehus i storbyen. Sjefen, som trenger flere ansatte lar han prøve seg i en dag, og sier at han heller skal komme ned etter stengetid for å vurdere innsatsen. Etter stengetid da sjefen kommer tilbake, lurer han på hvordan det har gått.
- Hvor mange salg har du hatt i dag? spør sjefen.
- Bare ett, svarer den unge mannen.
Sjefen synes naturligvis at dette ikke er så mye på en hel dag, og spør hvor mye han har solgt for. Selgeren kan da fortelle at han har solgt for 1.186.450.- kroner.
- 1.186.450,-!!! Hva er det du har solgt? utbryter sjefen.
- Det kom en fyr inn her, og først solgte jeg han el liten fiskekrok. Deretter en litt større, og så den største og dyreste fiskekroken vi har her. Deretter solgte jeg han en ny fiskestang. Så spurte jeg hvor han hadde tenkt seg for å fiske og han svarte at det vel ble en tur ute i Oslofjorden. Så jeg spurte om han hadde båt, noe han ikke hadde, så jeg solgte han den største båten vi hadde. Han fant deretter ut at bilen hans, en gammel Honda Civic neppe ville
kunne trekke den nye båten så jeg solgte han en ny Jeep Grand Cherokee.
Sjefen er selvfølgelig imponert og sier litt undrende
- Det kommer en fyr inn her for å kjøpe en fiskekrok, og du selger han både en ny båt og ny bil?
- Nei, ikke helt, svarer selgeren - Han kom hit for å kjøpe en pakke tamponger til kona, så jeg sa til han, helga di er jo ødelagt, så da kan du jo like gjerne ta deg en fisketur.
Og en liten en til Anders, kos deg i Sverige
En nordmann sitter og spiser frokost på en cafe. Ved siden av ham sitter en svenske som tygger tyggegummi. Uoppfordret innleder svensken en samtale: "Spiser dere nordmenn egentlig hele brødet?" Nordmannen lar motvillig frokosten ligge og svarer: "Ja, naturligvis!". Svensken leker med tyggegummien i munnen og sier: "Det gjør vi ikke hos oss, hos oss i Sverige spiser vi kun det innerste av brødet. Brødskorpene blir samlet i en container, bearbeidet og formet til croissanter og solgt til Norge." Nordmannen hører bare såvidt etter.
Svensken smiler og spør videre: "Spiser dere også syltetøy til brødet?" Nordmannen svarer lett irritert: "Ja, naturligvis". Mens svensken tygger tyggegummi mellom tennene, sier han: "Ikke hos oss, hos oss i Sverige spiser vi kun frisk frukt til frokost. Skallene og restene blir samlet i en container, bearbeidet til syltetøy og solgt til Norge."
Nå er det blitt nordmannens tur til å spørre! "Si meg en ting", spør nordmannen. "Har dere også sex i Sverige?" Svensken smiler og svarer: "Ja, naturligvis har vi sex i Sverige!" Nordmannen lener seg over bordet og spør: "Hva gjør dere med kondomene etter at de er brukt?" "Dem kaster vi da!", svarer svensken.
Nå begynner nordmannen virkelig å smile. "Ikke hos oss, hos oss i Norge blir alle brukte kondomer samlet i en container, bearbeidet, smeltet og solgt til Sverige som tyggegummi."
- Hvor mange salg har du hatt i dag? spør sjefen.
- Bare ett, svarer den unge mannen.
Sjefen synes naturligvis at dette ikke er så mye på en hel dag, og spør hvor mye han har solgt for. Selgeren kan da fortelle at han har solgt for 1.186.450.- kroner.
- 1.186.450,-!!! Hva er det du har solgt? utbryter sjefen.
- Det kom en fyr inn her, og først solgte jeg han el liten fiskekrok. Deretter en litt større, og så den største og dyreste fiskekroken vi har her. Deretter solgte jeg han en ny fiskestang. Så spurte jeg hvor han hadde tenkt seg for å fiske og han svarte at det vel ble en tur ute i Oslofjorden. Så jeg spurte om han hadde båt, noe han ikke hadde, så jeg solgte han den største båten vi hadde. Han fant deretter ut at bilen hans, en gammel Honda Civic neppe ville
kunne trekke den nye båten så jeg solgte han en ny Jeep Grand Cherokee.
Sjefen er selvfølgelig imponert og sier litt undrende
- Det kommer en fyr inn her for å kjøpe en fiskekrok, og du selger han både en ny båt og ny bil?
- Nei, ikke helt, svarer selgeren - Han kom hit for å kjøpe en pakke tamponger til kona, så jeg sa til han, helga di er jo ødelagt, så da kan du jo like gjerne ta deg en fisketur.
Og en liten en til Anders, kos deg i Sverige

En nordmann sitter og spiser frokost på en cafe. Ved siden av ham sitter en svenske som tygger tyggegummi. Uoppfordret innleder svensken en samtale: "Spiser dere nordmenn egentlig hele brødet?" Nordmannen lar motvillig frokosten ligge og svarer: "Ja, naturligvis!". Svensken leker med tyggegummien i munnen og sier: "Det gjør vi ikke hos oss, hos oss i Sverige spiser vi kun det innerste av brødet. Brødskorpene blir samlet i en container, bearbeidet og formet til croissanter og solgt til Norge." Nordmannen hører bare såvidt etter.
Svensken smiler og spør videre: "Spiser dere også syltetøy til brødet?" Nordmannen svarer lett irritert: "Ja, naturligvis". Mens svensken tygger tyggegummi mellom tennene, sier han: "Ikke hos oss, hos oss i Sverige spiser vi kun frisk frukt til frokost. Skallene og restene blir samlet i en container, bearbeidet til syltetøy og solgt til Norge."
Nå er det blitt nordmannens tur til å spørre! "Si meg en ting", spør nordmannen. "Har dere også sex i Sverige?" Svensken smiler og svarer: "Ja, naturligvis har vi sex i Sverige!" Nordmannen lener seg over bordet og spør: "Hva gjør dere med kondomene etter at de er brukt?" "Dem kaster vi da!", svarer svensken.
Nå begynner nordmannen virkelig å smile. "Ikke hos oss, hos oss i Norge blir alle brukte kondomer samlet i en container, bearbeidet, smeltet og solgt til Sverige som tyggegummi."
M91 Saab 9000cc 2.3 Turbo S (godbil)
-
- Overload!!!
- Medlemsnummer: N383
- Navn: Lars
- Sted: Drammen
Hva slags folk jobber som regel på atomkraftverk? Kjernekarer
Veit du hvor mange som jobber i kommunen? Halvparten
Hvorfor er munker alltid så glade? Fordi alle nonner drar!
Hørt om halliken som hadde sommer jobb som rips plukker?
Hva har du hvis du får utdelt en 50-siders hjemmeeksamen på mandag og må skrive den ferdig hjemme i kjelleren til tirsdag morgen? -Veldig kort innleveringsFRITZL.
Hvorfor kommer Fritzl selvom han ikke er invitert? -fordi han incest-erer !

Veit du hvor mange som jobber i kommunen? Halvparten
Hvorfor er munker alltid så glade? Fordi alle nonner drar!
Hørt om halliken som hadde sommer jobb som rips plukker?
Hva har du hvis du får utdelt en 50-siders hjemmeeksamen på mandag og må skrive den ferdig hjemme i kjelleren til tirsdag morgen? -Veldig kort innleveringsFRITZL.
Hvorfor kommer Fritzl selvom han ikke er invitert? -fordi han incest-erer !

STCN #383
- 2003 9-5 Aero pamperstralle |LarsEdition
- 2003 9-5 Aero pamperstralle |LarsEdition
Haha 

N744 - Saab 900 t16 på e85 - Solgt.. VRÆÆL!
N744 - Audi 200 20v tq
900 Kasser på samvittigheten: 5 På lager: 0
Audi kasser: 3 På lager: 1
N744 - Audi 200 20v tq

N744 - Saab 900 t16 på e85 - Solgt.. VRÆÆL!
N744 - Audi 200 20v tq
N744 - Audi 200 20v tq

-
- Overload!!!
- Medlemsnummer: N645
- Navn: Halvard
- Bil: 93 / OG900
- Sted: Oslo
Kvinner og menn tenker helt ulikt. Dette er et udiskutabelt faktum.
Her har du nok et bevis på at det bare er slik:
Hennes versjon av kvelden:
Han var veldig rar i går kveld. Vi hadde avtalt å treffes på en cafe og ta et glass vin eller noe.
Jeg trodde det var min skyld fordi jeg hadde vært ute og handlet med jentene og glemte tiden og ble derfor litt forsinket.
Men han sa ikke noe om det. Vi fant ikke tonen. Han var fjern og taus, så jeg tenkte det kanskje var bedre hvis vi dro et sted der vi kunne være litt for oss selv.
Vi dro på en veldig romantisk restaurant. Men fortsatt var han rar. Jeg prøvde å være blid, men fryktet at det var noe alvorlig som holdt på å skje.
Jeg spurte ham, men han påstod at det ikke var noe galt. Men jeg var ikke sikker.
På veien hjem fortalte jeg han at jeg elsket ham over alt på jord (i tilfelle han kanskje ikke var sikker). Han tok armen rundt meg, men svarte ikke.
Jeg ble ganske frustrert, for jeg hadde jo håpet at han ville si det samme tilbake!
Endelig var vi hjemme og jeg begynte å lure på om han vurderte å gjøre det slutt! Jeg prøvde å få ham til å snakke, men han bare skrudde på tv'n.
Da ga jeg opp og gikk og la meg. Utrolig nok kom han etter, etter ca 20 minutter. Vi hadde sex sammen, men han virket fortsatt fjern! Jeg hadde lyst til å bli rasende! Men i stedet gråt jeg meg stille i søvn.
Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Jeg har mine sterke mistanker om at han har funnet seg en annen!
*
*
*
*
*
*
*
Hans versjon av kvelden:
Vålerenga tapte.... Fikk heldigvis pult!
Her har du nok et bevis på at det bare er slik:
Hennes versjon av kvelden:
Han var veldig rar i går kveld. Vi hadde avtalt å treffes på en cafe og ta et glass vin eller noe.
Jeg trodde det var min skyld fordi jeg hadde vært ute og handlet med jentene og glemte tiden og ble derfor litt forsinket.
Men han sa ikke noe om det. Vi fant ikke tonen. Han var fjern og taus, så jeg tenkte det kanskje var bedre hvis vi dro et sted der vi kunne være litt for oss selv.
Vi dro på en veldig romantisk restaurant. Men fortsatt var han rar. Jeg prøvde å være blid, men fryktet at det var noe alvorlig som holdt på å skje.
Jeg spurte ham, men han påstod at det ikke var noe galt. Men jeg var ikke sikker.
På veien hjem fortalte jeg han at jeg elsket ham over alt på jord (i tilfelle han kanskje ikke var sikker). Han tok armen rundt meg, men svarte ikke.
Jeg ble ganske frustrert, for jeg hadde jo håpet at han ville si det samme tilbake!
Endelig var vi hjemme og jeg begynte å lure på om han vurderte å gjøre det slutt! Jeg prøvde å få ham til å snakke, men han bare skrudde på tv'n.
Da ga jeg opp og gikk og la meg. Utrolig nok kom han etter, etter ca 20 minutter. Vi hadde sex sammen, men han virket fortsatt fjern! Jeg hadde lyst til å bli rasende! Men i stedet gråt jeg meg stille i søvn.
Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Jeg har mine sterke mistanker om at han har funnet seg en annen!
*
*
*
*
*
*
*
Hans versjon av kvelden:
Vålerenga tapte.... Fikk heldigvis pult!
08 Saab 93 med aerooptikk

- Andrew N1328
- Overload!!!
- Medlemsnummer: N1328
- Navn: Andrew
- Bil: 04 9-5 2.0t Hirsch
- Sted: Trondheim
- Kontakt:
hehe... fin den 

"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary… That’s what gets you." -Jeremy Clarkson
http://www.garaget.org/?car=101291
http://www.garaget.org/?car=101291