Hvis jeg ikke husker riv ruskende galt, så mener jeg å ha fått fjernet gammel polish (eller kanskje bare "dekket over" ) med AG's Bumper Care eller Meg's Trim Detailer eller noe sånt.. Men er det såpass gammel som 3-4 mnd eller eldre så må du kanskje rive i veien med noe sterkere middel, men her vet jeg ikke hva som egner seg best. Har du fått polish på selve lykteglasset? Eller er det på lakkert plast? Eller på pyntelistene? Whitesprit eller noe i den retningen? Blir kanskje litt matt og stygt og sånt av WS?zoomit skrev:Snart klar for høst- polishen, fra vårens gnikk sitter det fremdeles noe hvit på plast i front ved tåkelys og på gummi. Slurv a gitt, hva bruker dere for å fjene gamle "polish flekker". Flere som lader opp med en full shine før vinter og salt kommer?
Må nok snart få kastet meg rundt og tatt en grundig runde før høsten er alt for nære, men siden jeg ikke har tilgang til hverken romslig garasje eller oppholdsvær, så drøyer det.. Men jeg SKAL få gjort det, sier jeg hver vår og høst...
(Også må jeg få meg maskin først..)