Ha en fin 17.mai alle sammen!
Det blir dessverre ingen pølser eller is på denne fyren da jeg skal hoppe i bingen etter ei altfor strevsom nattevakt.
Thomas.
Gratulerer med dagen, folkens!
Moderator: Moderatorer
-
- Overload!!!
- Medlemsnummer: N 837
- Navn: Anders
- Bil: Mazda 6, VW Polo
- Sted: Sortland
Re: Gratulerer med dagen, folkens!
Gratulerer med dagen 
Eneste dressen denne kroppen kler på seg er kjeledressen
Slipper billig unna i år 

Eneste dressen denne kroppen kler på seg er kjeledressen

Mazda 6
VW Polo
VW Polo
- EdHunter N815
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N815
- Navn: Bjørn
- Bil: 2008 9-3 2,0t Hirsch
- Sted: Bergen
Re: Gratulerer med dagen, folkens!
Gratulerer med dagen folkens!
Jeg feirer 17. mai alene i dag, makan til fredelig og fin feiring har jeg ikke vært med på. Ingen snørrete grinunger, ingen tog og ikke minst INGEN ... KORPS. (Som erstatning for manglende korps har jeg heldigvis funnet denne her: http://open.spotify.com/track/5KFBBH16jsfvPR5RFZhg60)
Heiste flagget med militær presisjon klokken 08.00 blank, ellers har jeg pyntet lia bakom huset med noen kvadratkilometer nysprunget bjørkeris for anledningen.
Nå sitter jeg på verandaen, hører på stillheten og spiser i beste tradisjon pølser, og han her Fjordland har laget en utmerket rømmegrøt til senere. Kan det bli bedre?
Jeg feirer 17. mai alene i dag, makan til fredelig og fin feiring har jeg ikke vært med på. Ingen snørrete grinunger, ingen tog og ikke minst INGEN ... KORPS. (Som erstatning for manglende korps har jeg heldigvis funnet denne her: http://open.spotify.com/track/5KFBBH16jsfvPR5RFZhg60)

Heiste flagget med militær presisjon klokken 08.00 blank, ellers har jeg pyntet lia bakom huset med noen kvadratkilometer nysprunget bjørkeris for anledningen.

Nå sitter jeg på verandaen, hører på stillheten og spiser i beste tradisjon pølser, og han her Fjordland har laget en utmerket rømmegrøt til senere. Kan det bli bedre?

M91 Saab 9000cc 2.3 Turbo S (godbil)
M08 Saab 9-3 SC 2,0t Vector (Hirsch)
M98 Saab 9-5 sedan 2.3t steg 1
M08 Saab 9-3 SC 2,0t Vector (Hirsch)
M98 Saab 9-5 sedan 2.3t steg 1