noen her inne som driver med trening?
Kjører treningsprogrammet fra trim.no
Kroppsbygging volum 1
noen flere som er intresert i trening?
Trenings tråden
Moderator: Moderatorer
-
- Overload!!!
- Medlemsnummer: N 837
- Navn: Anders
- Bil: Mazda 6, VW Polo
- Sted: Sortland
Re: Trenings tråden
Har trent noen år nå.
Har kjørt mange program, selvkomponert, ett jeg ikke husker navnet på , DC(doggcrapp) og 5x5(som jeg kjører nå).
Fikk baby i desember, så det er tungt å finne overskudd til tung vektløfting for tiden, men kommer til å trene når energien er der igjen.
Trening har interessert meg lenge og leser stadig artikler og forskning om trening.
Har kjørt mange program, selvkomponert, ett jeg ikke husker navnet på , DC(doggcrapp) og 5x5(som jeg kjører nå).
Fikk baby i desember, så det er tungt å finne overskudd til tung vektløfting for tiden, men kommer til å trene når energien er der igjen.
Trening har interessert meg lenge og leser stadig artikler og forskning om trening.
Mazda 6
VW Polo
VW Polo
-
- Overload!!!
- Medlemsnummer: N1121
- Navn: Arve Hanssen
- Bil: 99
- Sted: Trondheim
Re: Trenings tråden
Joda, driver litt på. Ligger på sånn 20 timer+ med styrketrening i mnd. Har hatt noen års opphold, så startet på igjen i høst. Ja, også litt cage ball med jobben av og til må man jo også bli med på, viktig med litt kondisjon/cardio.
Veksler stort sett på 3x12 og 5x5. I uken her har jeg kjørt 2x20 til en forandring.
Veksler stort sett på 3x12 og 5x5. I uken her har jeg kjørt 2x20 til en forandring.
SAAB 99 TURBO 77-modell, 3-dørs. Prosjekt.