hva sier biltilsynet?hvor kj?pe lakk?Mekonomen ?pnet Bergen!
Moderator: Moderatorer
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt:
- Surbotaab N369
- Overload!!!
- Medlemsnummer: 369
- Sted: Bø
kanskje også et fresebord, slik at man får laget riller i plexiglaset, da fortrinnsvis beine riller....... evt bare finne noe fra en lastebil eller liknende som er så stort at man kan kappe det ned til passe størrelse. sitat forbanna medarbeider når han ikke fikk på plass ei treplate i bussen: vekje han , så ska han! og hoppa på.... det gikk!
saab turbo power, foran eller forbi alt og alle!
- Jørgen N237
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N237
- Navn: Jørgen Tveiterås
- Bil: GM
- Sted: Geiranger, sunnmøre
- Kontakt:
På 99 gikk det vel bare frem til 77? Eller gjelder dette bare fremme? Jeg klarte å herpe et baklykteglass i går da jeg skulle bytte lyspære, skal teste litt på det glasset og komme tilbake med info...Hjelle, N6 skrev:Bleiking ved hjelp av bremseveske var vel helst på 99:an det gikk ann. Men om du tek bremseveske på ei fille og prøvar deg fram på nokre gamle herpa baklykter finn du no ut om det går eller ikkje...
Men 900 har ikkje det problemet som var på 99:an når det gjaldt at lyktene vart bleike etter kvart.
Styrer med DAB og AUX
- Jørgen N237
- MAX BOOST
- Navn: Jørgen Tveiterås
- Bil: GM
- Sted: Geiranger, sunnmøre
- Kontakt:
Gammel tråd, men nå vet jeg hva som skjer om man blir stoppet av purken med usa blinkers.. Ble stoppa i går, var rask med å slå de av når jeg så purken, men for seint..alex_ander3@hotmail.com skrev:jeg har kjørt med lakkerte baklys i nesten 2 år nå. På den tiden tror jeg jeg at jeg har blitt stoppet sikkert 7 ganger. De har aldri sagt noe. Veit du hvorfor? de har ikke peiling! hehe![]()
usa lysene tror jeg det er værre med. men du kan jo bare kylde på at den er importert og at f.eks volvo v40 har dette også!
Fritt utav samtalen:
P: = Purken
M: = meg
P: Du var borti bryteren der ja
M: Mulig det
P: Hvor er parkeringslysene dine da?
M: (peker)
P: Er de orginale?
M: Ja
P: Disse lysene her da, de er ikke orginale? Tror du de er justert rett? Vil de bli godkjent om vi måler de
M: Ja
P: Virker som om du kjenner lysreglene, siden du slo av de lysene (usa blinkers) når du så oss, men du vet at det egentlig holder at vi har sett de?
M: Nå vet jeg
P: Kjør lovlig fra nå av, det passer lønningsposen så mye bedre.
Etter dette kjørte jeg ut, uten noe annet enn den advarselen, men hadde nok vært verre uten bryteren i bilen da..
MVH
Jørgen
Styrer med DAB og AUX
-
- Overload!!!
- Medlemsnummer: n434
- Navn: Arvid Nesse
- Bil: saab 9-5 2.2tid, saab 9000 cse
- Sted: Bergen
- Jørgen N237
- MAX BOOST