Hva er ditt kj?rem?nster?
Moderator: Moderatorer
- Jørgen N237
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N237
- Navn: Jørgen Tveiterås
- Bil: GM
- Sted: Geiranger, sunnmøre
- Kontakt:
Hva er ditt kjøremønster?
Fant et oppsett på kjøremønster:
http://www.humorkanari.com/art.aspx?artID=1804
Eneste som nevner saab:
4) Kreativ kjøring
Vanlige bilmerker: Golf GTI, Mitsubishi Lanzer, Saab 93 Viggen.
Dette er en kategori som favner flere og flere bilister. Kjørestilen åpenbarer seg ofte om morgenen i rushtrafikken. Den vante og kreative føreren anvender blinklysene titt og ofte, og tukler med CD-spilleren mens han prater i mobiltelefonen… til stor skrekk for de eventuelle passasjerene som klamrer seg fast etter beste evne. Det gule, grønne og røde trafikklyset skifter alltid mens man farer forbi.
Noen som er enig? Er nok en av mine kjørestiler dette,men ikke helt enig i at 9-3 viggen er en vanlig bil..
http://www.humorkanari.com/art.aspx?artID=1804
Eneste som nevner saab:
4) Kreativ kjøring
Vanlige bilmerker: Golf GTI, Mitsubishi Lanzer, Saab 93 Viggen.
Dette er en kategori som favner flere og flere bilister. Kjørestilen åpenbarer seg ofte om morgenen i rushtrafikken. Den vante og kreative føreren anvender blinklysene titt og ofte, og tukler med CD-spilleren mens han prater i mobiltelefonen… til stor skrekk for de eventuelle passasjerene som klamrer seg fast etter beste evne. Det gule, grønne og røde trafikklyset skifter alltid mens man farer forbi.
Noen som er enig? Er nok en av mine kjørestiler dette,men ikke helt enig i at 9-3 viggen er en vanlig bil..
Styrer med DAB og AUX
- Surbotaab N369
- Overload!!!
- Medlemsnummer: 369
- Sted: Bø
Hehe....
men de gjemte Nr 7 her da
7) Den personen som stadig tar "risky" forbikjøringer (ihvertfall i følge medtrafikanter) og liker å "sy" på tofelts veier
denne typen sjøfører kjører ofte eldre biler med turbo (Eks Saab, Audi, Generelt biler med over 1Bar i ladetrykk)
disse sjåførene kan gjenkjennes ved at gliset er proposjonalt med med gasspådrag7ladetrykk
tror nok jeg passer bedre inn i denne kategorien en blant noen av de andre

men de gjemte Nr 7 her da

7) Den personen som stadig tar "risky" forbikjøringer (ihvertfall i følge medtrafikanter) og liker å "sy" på tofelts veier

denne typen sjøfører kjører ofte eldre biler med turbo (Eks Saab, Audi, Generelt biler med over 1Bar i ladetrykk)
disse sjåførene kan gjenkjennes ved at gliset er proposjonalt med med gasspådrag7ladetrykk
tror nok jeg passer bedre inn i denne kategorien en blant noen av de andre

-
- Overload!!!
- Medlemsnummer: N383
- Navn: Lars
- Sted: Drammen
- Saab_Prinsessa
- Grunnladetrykk
- Bil: Volvo 9-3 Aero
- Sted: Oslo
- Kontakt:
- Jørgen N237
- MAX BOOST
- Kontakt:
Da lurer jeg på hvorfor samboeren digger BMW?Saab_Girl skrev:Nei netopp! Vi kjører Saab fordi det drar så sinnsykt mange søte gutter! Ikke sant?TurboLars N384 skrev:Vi kjører jo ikke Saab turbo for ingenting![]()
![]()

Styrer med DAB og AUX
- Saab_Prinsessa
- Grunnladetrykk
- Bil: Volvo 9-3 Aero
- Sted: Oslo
- Kontakt:
- Jørgen N237
- MAX BOOST
- Kontakt:
- Jørgen N237
- MAX BOOST
- Kontakt:
Prøvde i fjor sommer en BMW 320 Compact.. Ddet var en digg bil det, med M-sport pakke, 17" felger og det mest av utstyr.. Kunne tenkt meg en sånn, dama er hekta etter den turen.. Hadde det jo gøy og grei nok småbil.. Men takke seg til en 9-5 da.. Men hadde vært greit om vinteren da, en bil å ha det gøy med og en å komme frem med..
Styrer med DAB og AUX
- Trond N47
- Overload!!!
- Medlemsnummer: 047
- Sted: Trondheim
Hvis du ikke greier å ha det gøy i en SAAB om vinteren kjører du for defensivt. Trenger ikke å gi på med bakhjulstrekker for å slippe med rumpa, bare å gå altfor fort inn i en sving det... Og når baken kommer gir du på og styrer deg lekende lett gjennom svingen. Du får ikke kick av å kjøre på tvers hvis du ligger under 120
Fete skrenser skal nyyyytes, ikke tas inn for kjapt

Trond #047
94 SAAB og900 Cabriolet turbo S (Aero)
94 SAAB 9000 2,3T CSE
06 SAAB 9-5 Vector Sport Estate 2,3T
94 SAAB og900 Cabriolet turbo S (Aero)
94 SAAB 9000 2,3T CSE
06 SAAB 9-5 Vector Sport Estate 2,3T
-
- Overload!!!
- Medlemsnummer: N383
- Navn: Lars
- Sted: Drammen
Jeg har en kompis som er rå på slædding , riktig nok ikke med saab daTrond N47 skrev:Hvis du ikke greier å ha det gøy i en SAAB om vinteren kjører du for defensivt. Trenger ikke å gi på med bakhjulstrekker for å slippe med rumpa, bare å gå altfor fort inn i en sving det... Og når baken kommer gir du på og styrer deg lekende lett gjennom svingen. Du får ikke kick av å kjøre på tvers hvis du ligger under 120![]()

STCN #383
- 2003 9-5 Aero pamperstralle |LarsEdition
- 2003 9-5 Aero pamperstralle |LarsEdition