Varför är "min kompis sa" mer korrekt än fakta?

Åpent forum der alt annet enn Saab diskuteres!

Moderator: Moderatorer

Brukeravatar
Paradigm N558
MAX BOOST
Medlemsnummer: 558
Navn: Robert
Bil: Ionic
Sted: Bodø

Legg inn av Paradigm N558 » 12 feb 2007, 16:16

Jobber for Ventelo/Catch/Bluecom jeg da.. som Supportagent på Kundedrift (har alle rettigheter i nettet vårt ;) ) og ja, jeg hører mildt sagt en GOD del..

MEN.. heldigvis kan ikke privatpersoner ringe inn til oss, men bedrifter og forhandlere kan, og de kan litt mere enn den gjennomsnittelige nordmannen.. (men det har hendt jeg har ringt privatpersoner, og jeg er skremt!)
2022 Ionic 5
2018 Suzuki SV650 X
2024 NEVS Emily GT (I wish)
Har eid: MY86 900i, MY85 900t, MY95 9000 Aero, MY01 9-3 2.0t, MY05 9-5 Aero, MY97 9000 Aero

Brukeravatar
Hjelle, N6
Site Admin
Site Admin
Medlemsnummer: N6
Kontakt:

Legg inn av Hjelle, N6 » 12 feb 2007, 20:44

Frode N073 skrev:eg jobbe på postterminalen i stavanger der hovedoppgaven min e å laste/losse trailer/lastebil.
av og te kommer det kunda inn som "bare" trenge litt hjelp for å få av et par palla. når det då vise seg at de komme med ein caravelle med 2 øvelasta europalla med reklame så begynne eg å lure litt. for de som ikkje vett det så e hardpakke reklame svintungt. de komme fort opp i øve 1 tonn pr stk.
eine gangen va det så vidt framhjulå va neri. heile bilen sto i ein bue med bånna dempara bak. koss han i det heila har klart å kjøra med'an forstår eg ikkje.

sko jo bare ringt te politi. sånne folk sko ikkje hatt lappen :evil:
haha.
Var alltid like trivlig når det kom slike med eit par pallar med reklame på ja. Akkurat to stykk i bagasjeromet på ein Caravelle var eg ikkje med på (var rett nok sjåfør, men på terminalen i Ålesund hadde vi rampeteneste i turnusen). Men det var nok av folk som kom med reklama på hengarar i ulike variantar. Er somregel værre å få ut slikt enn inn :(
Har BTW inntrykk av at det er ein del Postfolk i STCN... :)

Ole-P-N154
2.0 bar
2.0 bar

Legg inn av Ole-P-N154 » 13 feb 2007, 22:47

[quote="White-N146"]Jobbet i et firma som solgte kontormaskiner en tid. Der hadde det kommet en kunde inn som hadde kjøpt en faks for en stund siden og skulle reklamere på denne fordi den ikke funka som forventet. Han forklarte at da han skulle sende faks kom arket bare ut på andre siden...... :lol:[/quote]

En sånn ødelagt faks hadde jeg en gang også.
Den var helt ny, men så billig at jeg kastet den istedetfor å reklamere (butikken lå endel mil unna der jeg bor).
Mye dårlig dritt å få kjøpt.
Hilsen Ole-P. N-154

Svar