
Ikke bare Norge....
Moderator: Moderatorer
- Gisle N163
- Overload!!!
- Innlegg: 1085
- Registrert: 07 mar 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N163
- Navn: Gisle Hillesund
- Bil: M06 - Saab 9-5 1,9 TiD sedan
- Sted: Søgne
- Kontakt:
Mente jo ikke deg, daKristine skrev:Pass deg.Gisle N163 skrev:Virker som det er slik allerede. Har jo sett mange skrekk eksempler på kvinnfolk bak rattet
-Gisle


Dessuten har du jo ikke lappen ennå ... hehe
'96 Saab 900R Turbo
If u do too much - people get dependent on u.
If u do too little - they lose hope.
If u do things rigth people won't be shure you've done anything at all.
If u do too much - people get dependent on u.
If u do too little - they lose hope.
If u do things rigth people won't be shure you've done anything at all.
- Gunnar N326
- Overload!!!
- Innlegg: 1262
- Registrert: 03 jul 2004, 01:00
- Medlemsnummer: N 326
- Bil: 9-3 2,3i '98 nå delebil
- Sted: Kr.sund
skal passe på Gisle for deg jeg!Kristine skrev:Pass deg.Gisle N163 skrev:Virker som det er slik allerede. Har jo sett mange skrekk eksempler på kvinnfolk bak rattet
-Gisle


MVH Gunnar Medl. N326
9-3 '02 2,3 prosjekt...
9-3 2.0s '98
9-5 Estate 2.0t aut '01
Solgt 
9-3 2,3i '98, nå avskiltet delebil.
x 9000cse 2.3t '96(solgt)
x 9000cc 2.3i '90 (solgt)
x 9000cc 2.0T '90(totalvraket)
9-3 '02 2,3 prosjekt...
9-3 2.0s '98
9-5 Estate 2.0t aut '01


9-3 2,3i '98, nå avskiltet delebil.
x 9000cse 2.3t '96(solgt)
x 9000cc 2.3i '90 (solgt)
x 9000cc 2.0T '90(totalvraket)
- Gisle N163
- Overload!!!
- Innlegg: 1085
- Registrert: 07 mar 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N163
- Navn: Gisle Hillesund
- Bil: M06 - Saab 9-5 1,9 TiD sedan
- Sted: Søgne
- Kontakt:
Hadde jeg vært staten hadde jeg bevilget masse penger til restaurering av alle SAAB'er i hele verden. Først min egen, og så alle i klubben (for allerede strøkne eksemplar ville pengene gått til styling og tuning og i det hele tatt.. .. stem på meg 
-Gisle

-Gisle
'96 Saab 900R Turbo
If u do too much - people get dependent on u.
If u do too little - they lose hope.
If u do things rigth people won't be shure you've done anything at all.
If u do too much - people get dependent on u.
If u do too little - they lose hope.
If u do things rigth people won't be shure you've done anything at all.
- Gunnar N326
- Overload!!!
- Innlegg: 1262
- Registrert: 03 jul 2004, 01:00
- Medlemsnummer: N 326
- Bil: 9-3 2,3i '98 nå delebil
- Sted: Kr.sund
- Eirik N396
- MAX BOOST
- Innlegg: 5768
- Registrert: 12 okt 2004, 01:00
- Medlemsnummer: N396
- Bil: 95, 99, 90
- Sted: Sandnes
- Kontakt:
- be_foto N710
- 2.0 bar
- Innlegg: 647
- Registrert: 24 jun 2006, 18:05
- Medlemsnummer: N710
- Navn: Bjørn Erik
- Bil: NG900 98. 2L suger 9-5 01 2,3L
- Sted: Blystadlia
- Kontakt:
de fleste biler som blir lagd i dag klarer vel og nå den farta som de snakker om der. Jeg skal vel klare det med min 2L suger også, så da må dem jo komme med en spere av ett eller annet slag. ellerså er det ett forsøk fra noen politikere på å få vekk biler fra veiene.
Grønn Ng 900 98 model2L suger
Sølv 9-5 2,3L varebil 2001
Jeg er dyslektiker, så skrivefeil kan forekomme. Kan hende noe blir uforstålig! Send meg en PM, så skal jeg rette opp i det.
Sølv 9-5 2,3L varebil 2001
Jeg er dyslektiker, så skrivefeil kan forekomme. Kan hende noe blir uforstålig! Send meg en PM, så skal jeg rette opp i det.
- Gunnar N326
- Overload!!!
- Innlegg: 1262
- Registrert: 03 jul 2004, 01:00
- Medlemsnummer: N 326
- Bil: 9-3 2,3i '98 nå delebil
- Sted: Kr.sund
Tilbake til topic ja: Rene skjære idiotforslaget! Det må være lov å kalle idioten bak dette for hjernedød.
Alt handler om energi, og energi(for)bruk. Med så mye forurensende energiverk/kraftverk rundt om i verden, fra øst europa til India og Kina, så er det idiotisk å tro at de reduksjonene som kommer fra redusert hastighet har noe å si!
Bør heller satse på å utvikle nye modeller med mindre/null(?) utslipp, og gjøre det enklere å bli miljøvennlig, f.eks ved å utvikle bedre metoder for å lage bioetanol....
Det mener nå jeg da...
Alt handler om energi, og energi(for)bruk. Med så mye forurensende energiverk/kraftverk rundt om i verden, fra øst europa til India og Kina, så er det idiotisk å tro at de reduksjonene som kommer fra redusert hastighet har noe å si!

Bør heller satse på å utvikle nye modeller med mindre/null(?) utslipp, og gjøre det enklere å bli miljøvennlig, f.eks ved å utvikle bedre metoder for å lage bioetanol....
Det mener nå jeg da...
MVH Gunnar Medl. N326
9-3 '02 2,3 prosjekt...
9-3 2.0s '98
9-5 Estate 2.0t aut '01
Solgt 
9-3 2,3i '98, nå avskiltet delebil.
x 9000cse 2.3t '96(solgt)
x 9000cc 2.3i '90 (solgt)
x 9000cc 2.0T '90(totalvraket)
9-3 '02 2,3 prosjekt...
9-3 2.0s '98
9-5 Estate 2.0t aut '01


9-3 2,3i '98, nå avskiltet delebil.
x 9000cse 2.3t '96(solgt)
x 9000cc 2.3i '90 (solgt)
x 9000cc 2.0T '90(totalvraket)
- Isdahl N1069
- 2.0 bar
- Innlegg: 853
- Registrert: 22 mar 2006, 23:29
- Medlemsnummer: N1069
- Navn: Patrick Isdahl-Engh
- Bil: Suzuki Baleno GL-"R"
- Sted: Langhus
- Kontakt:
- KongerudN344
- MAX BOOST
- Innlegg: 2296
- Registrert: 05 aug 2004, 01:00
- Medlemsnummer: N344
- Navn: Kenneth Kongerud
- Sted: Fetsund
http://www1.vg.no/bil-og-motor/artikkel ... tid=145866
Trenger jo strengt talt ikke å kjøre fortere da.... Men hvor mange kjører over 162 km/t daglig?
Det er nok de færreste, og jeg tror neppe klimaproblematikken hadde blitt løst av den grunn....
Og hvorfor akkurat 162 km/t? Og ikke 160 km7t?
Har sagt det før: Gi de menneskene noe meningsfylt de kan fylle dagene sine med!
Trenger jo strengt talt ikke å kjøre fortere da.... Men hvor mange kjører over 162 km/t daglig?

Og hvorfor akkurat 162 km/t? Og ikke 160 km7t?

Har sagt det før: Gi de menneskene noe meningsfylt de kan fylle dagene sine med!
2012 VW Sharan 4 - motion
2006 SAAB 9-3 2,0t SC
1998 SAAB 9-5 2,0t ++++
1992 SAAB 900 2,1i
1975 SAAB 99
2006 SAAB 9-3 2,0t SC
1998 SAAB 9-5 2,0t ++++
1992 SAAB 900 2,1i
1975 SAAB 99
- KongerudN344
- MAX BOOST
- Innlegg: 2296
- Registrert: 05 aug 2004, 01:00
- Medlemsnummer: N344
- Navn: Kenneth Kongerud
- Sted: Fetsund