Legg inn
av Ingvar N629 » 28 jun 2007, 18:48
Litt OT kan vi alltids tåle så lenge det er innenfor rimelighetens grenser, men usaklige svar og svar som ikke tilfører noe som helst bør vi holde oss for gode til. Tenk litt på dette:
-Den som spør om hjelp er neppe interessert i svar som er bare svada, eller useriøse innlegg. At andre kaprer tråden og begynner å mase om egne problemer er heller ikke så morsomt, da kan de starte en egen tråd, med mindre det er snakk om nøyaktig samme problem.
-Temaene som tas opp skal være søkbare for andre i etterkant. Det blir umulig å finne fram om alt sklir ut og innholdet i tråden ikke er det som beskrives i temaet.
-Alt her skal modereres, enten det ligger under teknisk eller offtopic. Uansett tema så kan vi ikke godta usakligheter/trakassering/innlegg som strider imot Norsk lov eller innlegg som kan virke støtende. Dersom vi ikke holder skitsnakket på et akseptabelt nivå, blir det håpløst for oss moderatorer. Jeg gidder iallfall ikke å lese igjennom mengder at dritprat, da har jeg bedre ting å bruke tiden min til!!!
-Forumet vårt er en stor del av STCN sitt ansikt utad, og av den grunn bør det som står her være noenlunde seriøst. Husk at det dere skriver her er søkbart fra en hvilken som helst søkemotor.
Når det er sagt, så er det ingen som har nektet noen takhøyde. Alle temaer kan tas opp, bare det postes i riktig forum. Under "Ikke Saab relatert" kan det startes tråder om absolutt alt. Ta bare en titt på Offtopic på STCS, der postes tråder om absolutt alt, ny jobb, whisky, kjærlighet og Volvoeiere.
Er ikke det bra nok???
Mean effective pressure is the substitute for cubic inches!
M09 Saab 9-3 Aero XWD, B207R+
M03 Saab 9-5 Aero Hirsch original Troll R 305 hk
M02 Saab 9-5 Aero B235R, konebilen
M94 Saab 900 B202L cabriolet
M72 Saab Sonett III, morobilprosjekt uten tidsplan