jeg var da derHenrik N449 skrev:Det er jo det det er snakk omcolombo skrev:Hva med nitro i dekkene, da?
edit: Jan Magnus, du skulle vært her (se første punkt) viewtopic.php?f=11&t=22823" onclick="window.open(this.href);return false;

Moderator: Moderatorer
jeg var da derHenrik N449 skrev:Det er jo det det er snakk omcolombo skrev:Hva med nitro i dekkene, da?
edit: Jan Magnus, du skulle vært her (se første punkt) viewtopic.php?f=11&t=22823" onclick="window.open(this.href);return false;
som den rævva kjemikeren jeg er; lurer jeg på om ikke Colombo mener nitroglyserin, som sikkert er noe litt annet?Henrik N449 skrev:Det er jo det det er snakk omcolombo skrev:Hva med nitro i dekkene, da?
Edward N812 skrev:som den rævva kjemikeren jeg er; lurer jeg på om ikke Colombo mener nitroglyserin, som sikkert er noe litt annet?Henrik N449 skrev:Det er jo det det er snakk omcolombo skrev:Hva med nitro i dekkene, da?
Henrik N449 skrev:Nitroglyserin, nitrometan og "nitro/nos" (nitrooksid) er jo alle bygd opp av grunnstoffet nitrogen