SpeedParts - Innlegg Slettet?

Åpent forum der alt annet enn Saab diskuteres!

Moderator: Moderatorer

Ottar N398
Overload!!!
Medlemsnummer: 398
Navn: Ottar Amdal
Bil: SAAB 900 T16, 9-5 Estate 2,0t
Sted: Skjæveland

Re: SpeedParts - Innlegg Slettet?

Legg inn av Ottar N398 » 01 jul 2008, 21:46

Gikk å la meg i stede for å skrive ferdig, hadde sikkert vert en post som hissa opp Latexen enda mer så denne kan slettes av våre kjære moderatorer 8)
Sist redigert av Ottar N398 den 01 jul 2008, 21:50, redigert 1 gang totalt.
900 T16 M89 4d
9-5 Estate 2,0t M05

Brukeravatar
Morten N106
Overload!!!
Sted: Gjøvik
Kontakt:

Legg inn av Morten N106 » 01 jul 2008, 21:46

Min bestemor pleier ganske ofte å si som følger: "Dæ ær støtt lurt å tenkje ... men det ær itte støtt like lurt å si dæ som en tenkje på ..."

Og ja .. med dette innlegget drar jeg gladelig alle som en over den samme kammen ..

Med vennlig hilsen privatMorten, pølsespiseMorten og skulleønskeatfolktenktesegomi2sekunderførdeklikketpåsendknappenMorten og ikke hverken styremedlemMorten, medlemsansvarligMorten eller i noensomhelstsammenhengoffisiellMorten.

Ha en fortsatt hyggelig aften
'98 9-5 2.0t
'74 V4 96

If you can’t beat them, arrange to have them beaten.-George Carlin

Brukeravatar
Haaka
2.0 bar
2.0 bar
Medlemsnummer: N1236
Bil: Saab900SEturbo94'
Sted: Oslo (Tromsø)

Legg inn av Haaka » 01 jul 2008, 21:52

Morten N106 skrev:Min bestemor pleier ganske ofte å si som følger: "Dæ ær støtt lurt å tenkje ... men det ær itte støtt like lurt å si dæ som en tenkje på ..."

Og ja .. med dette innlegget drar jeg gladelig alle som en over den samme kammen ..

Med vennlig hilsen privatMorten, pølsespiseMorten og skulleønskeatfolktenktesegomi2sekunderførdeklikketpåsendknappenMorten og ikke hverken styremedlemMorten, medlemsansvarligMorten eller i noensomhelstsammenhengoffisiellMorten.

Ha en fortsatt hyggelig aften
Bestemor'di kan sine saker :wink: :mrgreen:

Brukeravatar
Henrik N449
Overload!!!
Sted: Drammen

Legg inn av Henrik N449 » 01 jul 2008, 22:18

Haaka skrev:Dette var lange 13-14 innlegg å lese...
Leon, innleggene dine er lange som vonde år. Hvor lenge har du vært medlem? Ser ikke noe medlemsnr.. Du skjønner kanskje at dette er temaer som har vært oppe før, derfor er det nok litt vanskelig å se sammenhengen i mye av det moderatorene bestemmer.
Medlemsnr. N449

-1994 900SE turbo
-1985 og900 aero

Dagens værmelding: Vær snill og grei

Brukeravatar
Hjelle, N6
Site Admin
Site Admin
Medlemsnummer: N6
Kontakt:

Legg inn av Hjelle, N6 » 01 jul 2008, 22:49

Sidan det var eg som låste tråden skal eg gi en kort kommentar her.
Begrunnelsen for at tråden vart stengt har eg allereie gitt, dette er noko trådstartar heilt klart er klar over skal takast med Speedparts direkte. Siterar ifrå forumreglane: "Personlige meldinger og "chat" tas på PM.".
Sidan slike trådar har det med å spore av valgte eg somsagt å stenge tråden, då han på kort tid fikk svar ifrå andre om at det mest sansynlig kom til å ordne seg (ergo KUN positiv omtale med Speedparts).

Mendan eg alikavel postar i tråden skal eg kommentere noko av dei andre påstandane dine.

Her på STCN-forumet har faktisk moderatorane lov til å meine ting, det er heller ingen av moderatorane her som vert styrt av nokon, slik det kan sjå ut for "dine modder som du styrer" for å bruke ditt eige uttrykk.
Den dagen moderatorane på STCN-forumet ikkje skal ha lov til å meine noko og vert springegutar for nokon er ihvertfall eg den fysste til å takke for laget.

Sidan du også sterkt antydar at eg som stengte tråden har interesse i å ødelegge for Speedparts, må du gjerne begrunne det bedre, og legge fakta på bordet.

Til slutt vil eg minne om at ser du innlegg som du finn støtande eller du synes det går over streken er det faktisk lov til å ta kontakt med moderatorane, fks. ved å bruke rapporterknappen som du finn ved kvart innlegg.
Moderatorane er heller ikkje heiltidsansette av STCN (eller andre for den saks skyld), so skal eg snakke for min eigen del kan eg faktisk ikkje sete på forumet 24/7, slik at det vert nødvendigvis ei viss responstid på ting.

med helsing privatHjelle (om det skulle være uklart for enkelte)

Brukeravatar
Eirik N396
MAX BOOST
Medlemsnummer: N396
Bil: 95, 99, 90
Sted: Sandnes
Kontakt:

Legg inn av Eirik N396 » 02 jul 2008, 00:22

Om det er Jørgen N237 det siktes, synes jeg det er rart å trekke frem et 2,5 år gammelt innlegg. Jeg skal ikke uttale meg skråsikkert, men tror ikke Jørgen opererte som moderator på dette tidspunktet. Isåfall var det kun under sitt eget lokalforum. De som har vært med lenge nok husker nok hvordan forumet var ved oppstart for ca 5 år siden. Disse vil nok også se hvor forandret forumet er siden den tid. I starten var det SVÆRT slappe tøyler hva moderering angår. Det var også mye færre underforum, og en tillott vesentlig større grad av offtopic enn hva en gjør nå. Dette vil jeg tro har flere grunner, sannsynligvis både fordi den enorme økningen i brukertall krever større grad av orden, og fordi en er blitt mer bevisst på hvordan forumet skal styres.

Når det gjelder SP-tråden som denne gangen ser ut til å ha utløst det hele:
Jeg kan forsikre dere alle om at dette IKKE har noe med de positive innleggene i forhold til SP å gjøre. (Og det håper jeg virkelig ikke noen andre tror heller!) Dette blir å male fanden på veggen, slik jeg ser det. Poenget er, at vi har sett altfor mange ganger hvordan slike tråder alltid ender med krangler. For hvert innlegg med positive erfaringer, pleier det komme like mange negative. Slik fortsetter det til diskusjonen er så opphetet at den krever inngrep. For å slippe dette, og minst like mye fordi tråden i seg selv handlet om "SP se her" og dårlige erfaringer, ble tråden låst. Slikt tar en på PM. Så kan den aktuelle brukeren ta opp saken med SP, istedet for å lage krig på forumet. Jeg er sikker på at SP ordner opp for seg, og at det finnes en forklaring på erfaringen til brukeren. Så hvorfor kan han ikke få ta denne diskusjonen med SP? Slik jeg ser det er låsingen av den aktuelle diskusjonen helt og holdent i tråd med SPs eget ønske om at ris skal tas direkte med dem, og ros kan spres for alle vinder. Jeg hadde ikke en gang i min villeste fantasi tenkt på at noen ville tolke låsingen dithen at en ikke ønsker at noen skryter av SP, og det er jeg sikker på at Hjelle ikke hadde heller.

Om det kan dokumenteres at det slås ned på skryt til SP, og ikke klaging overfor dem, lover jeg å ta dette opp. Inntil den tid forbeholder jeg meg retten til å være uenig. Jeg er rimelig overbevist om at det er MINST like mange innlegg av fornøyde kunder som misfornøyde. Vi har aldri "slått ned på" en tråd pga skryt!

Og å påstå at noen her inne sletter innlegg med skryt til SP er det ikke noe som helst hold i. Her slettes ingenting!! Det er SVÆRT sjelden vi sletter noe i det hele tatt. Jeg vil anslå at vi (totalt sett) bruker sletteknappen 5-6 ganger i året. Det slettes aldri noe uten grunn. Når noe slettes er det enten pga lovstridig innhold, eller direkte personangrep. I enkelte tilfeller kan det kanskje også være andre grunner til å slette, men ihvertfall ingen i nærheten av det som antydes i tråden her.

Og å forvente at ingen av moderatorene skal blande seg i diskusjoner er uhørt for meg. Jeg har aldri en gang hørt om slike forum, men nå er ikke jeg den mest bereiste på det store internettet heller. Jeg tror ikke noen her er interessert i hvordan andre forum drives. Her har vi det slik at moderatorene er vanlige forumbrukere som i tillegg har moderering som verv(som en annen Eirik også sa). Det er sikkert vel og bra slik det gjøres på andre forum, men her gjør vi det altså slik, og det har aldri vært noe problem før. Jeg ser ikke problemet med dette, og det tror jeg ikke de fleste andre gjør heller.

Om det er så mye forskjellsbehandling ute og går, så si heller fra med en gang en ser det. Jeg skal ta imot, lese, og ta dette opp om jeg mottar en PM om noe saklig og konkret. Som også Hjelle har skrevet, lover jeg ikke svar på timen, men et svar etter beste evne så snart anledningen byr seg. (Og "Rapporter innlegg"-knappen er et minst like nyttig verktøy i denne sammenheng)

Og T7/openair-diskusjonen bryr jeg meg ikke om å forklare i detaljer. Dette er vel ikke snakk om villedende informasjon, snarer ulike meninger som står vinkelrett på hverandre. Hva en velger får være opp til hver enkelt, men en diskusjon må tillates enten den går i den ene eller andres favør.
Og vi har tatt tak i saken. Jeg har personlig sendt PM til de trimleverandørene som bruker forumet, og etterspurt deres "retningslinjer/meninger" om open-air, slik det ble foreslått i tråden. Dette skulle blitt samlet i en egen tråd på forumet. Siden det er ferietid nå har ikke alle svart på dette, men SP har takket nei til tilbudet da de allerede har en (god) plan for dette selv. (Noe som selvfølgelig er helt iorden!) Vi prøvde ihvertfall å få en slutt på den diskusjonen en gang for alle, ved å lage en klistret tråd med leverandørenes egne meninger.

Men nå har jeg skrevet langt nok, 1,5 timer over leggetid for å svare på slikt får holde. Å være moderator er en utakknemlig jobb. Nå har jeg ihvertfall prøvd å svare etter beste evne.

- Eirik (som privatperson med moderatorverv)

Brukeravatar
Edward N812
MAX BOOST
Medlemsnummer: 812
Navn: Edward S. Palm
Sted: Drammen

Legg inn av Edward N812 » 02 jul 2008, 06:37

Hjelle, N6 skrev:Det er ytterst sjeldan slike trådar dreg med seg noko nyttig, derfor låser eg denne.
god sitat, kan vi kanskje si det samme om denne nå?

bortsett fra alt våset til leonlatex, som om det på død og liv måtte bli sagt, kunne blitt tatt over PM, så synes jeg faktisk det har kommet frem litt flotte innlegg her i denne tråden. blant annet angående moderatorenes stilling her på forumet, hvordan dere ikke blir styrt av en høyere makt, som noen tydeligvis mener er normalt, og andre ting det tydeligvis trengte å klarnes opp i.

men nå er det vel nok :D point proven. hvem enn som er uenig med meg må gjerne sende en PM.
1993 9000 CS 2.3 Turbo
1986 900 Aero
1976 Vespa 50s

Andreas N1194
Overload!!!
Medlemsnummer: 1194
Navn: Andreas E. Andersen
Bil: og900 T16 cab, 9-5, 9-3 cab
Sted: San Francisco
Kontakt:

Legg inn av Andreas N1194 » 02 jul 2008, 09:16

Okay, jeg trodde seriøst dette ikke ville eskalere mer enn det hadde gjort, men jeg kan ikke dy meg, så jeg får skrive litt til:
LeonLatex skrev: Denne pepperen du snakker om gjelder bla. hvordan forskjellsbehandlingen til tider her inne rår. Det er forskjellsbehandling av bla. STCN's samarbeidspartnere jeg snakker om. Jeg har holdt merg ganske så konstruktivt, og har heller ikke dratt enkeltpersoner inn i bildet. Her sitter det en "gruppe" som skal gjøre en jobb, og det skal være like regler for alle uansett. Eneste jeg har gjort er å direkte kritisert ett enkelt innlegg som egentlig var det innlegget som som startet denne tråden. Det fikk meg til å reagere.
Okay, innlegget var dumt, fyren var utålmodig og brukte vel ikke de beste kanalene til å videreformidle sitt ønske og forespørsel om hvor langt varene hans var kommet. Jeg har selv jobbet i en relativt stor butikk (omsetning større enn 100 mill NOK), og samme hvor god jobb man gjør, så vil det alltid dukke opp en og annen slik, og ikke nok med det, det vil dukke opp de som faktisk ikke skjønner at noen ganger tar ting litt lenger tid enn planlagt, og de er et sant hat å jobbe med. Jeg er rimelig sikker på at trådstarter i den opprinnelige tråden har fått svar, og er godt fornøyd med det!

Dette skulle strengt tatt vært slutten av denne posten, men ettersom jeg leste stilen til Latex-en, så må jeg svare litt mer.
LeonLatex skrev: Ville helst spart meg for dette her som jeg gjør nå, men jeg trekker frem enkeltnavn modderer som legger seg opp i diskusjonen og argumenterer på bedre viten. Greit nok er det mange flinke folk her inne, men når man ikke en gang gir seg og innrømmer at man tar feil når fasiten blir slått i bordet, så bergynner det å snurre for meg altså. Som et av mange eksempler kan nevnes: Open air og T7 er vel utdiskutert. Her er et eksempel som mv. er nevnt over. I den tråden det linkes til her er bare et eksempel på at når SpeedParts kompetanse blir tatt i tvil så holdes tråden åpen, da den heller burde vært stengt for villedende informasjon. Dette har lite med en diskusjon å gjøre. Bedre vitende osv. Her blir det vel også sagt klart i fra at nok er nok.

Enda en tråd der Open air diskuteres på T7. Tråden minner mer om rabalder enn en sakelig diskusji\on. Moddene legger seg også i denne tråden for mye ut i diskusjonen/krangelen, men den blir dratt mer seriøst inn igjen mot slutten. Synes Johan avsluttewr den på en glimrende måte.
Spessielt les nøye hva som står i fra midten på side en fra Ingvar, Ole og Bent sine svar. Her har Bent et poeng som faktisk
går på det samme som jeg mener i denne diskusjonen. Ikke rart at Bent blir matt.
SpeedParts er en stor samarbeidspartner med STCN, og da bør ikke en moderator gå til et slikt angrep som det her blitt gjort. Ihvertfall ikke med signaturen moderator, for da står han på en måte i STSN's uniform og kaster galle over en av de største samarbeidspartneren og støttespilleren som STCN har.
Selvhøytideligheten lenge leve! Du burde kanskje ikke være førstemann som går på person når du hele tiden har sagt at du skal ta folk på sak, og ikke person? I USA så har de et uttrykk: Shape up and get a job!

Må si jeg støtter Hjelle her, dette drar kun mer dritt med seg, og man blir provosert og da faller stort sett argumentasjonen ned noen hakk. Det gagner absolutt ingen! Og til slutt vil jeg jo si at når en kommersiell aktør velger å gå inn i et forum, så blir jo det i et markedsføringsmessig øyemed, og jeg er sikker på at de har økt sin egen markedsverdi av å være her inne også (ergo så gir STCN noe positivt tilbake). Det er mange (undertegnede blant annet) som først kommer inn her, og så blir bitt av Saab-basillen og handler deler fra de kommersielle aktørene. Det er jo en sammenheng som er veldig bra synes jeg da! :)
"You pick up your best Girl, Get some Lutefisk sandwiches, and you go Ice Racing, That's a SAAB weekend" - Jay Leno

M09 Saab 9-3 2.0T Convertible California Cruiser MK3

Brukeravatar
Endre88 N1527
1,5 bar
1,5 bar
Medlemsnummer: N1527
Navn: Endre Listhaug
Bil: SAAB 9000cc
Sted: Måløy

Legg inn av Endre88 N1527 » 02 jul 2008, 10:25

Okaaaaay...
Eg har skjønt at tråden eg starta va idiotisk, men som Andreas sa so e eg utålmodig ja,
Eg har snakka me speedparts for 1 time sida å han svarte at han venta på nåken ordre styr fra sverige å eg skulle få svar iløpet av dagen. Fellesferien har sikkert nåke med saken å gjere. Men eg huska for nåken måna sida at de va nåken som klagde seg over SP på forume, at dei ikkje fekk delane sine å ikkje fekk svar på mail osv.
Dei som jobba på speedparts svarte på forume å retta opp i feila, å sida eg e ganske lei av å vente so prøvde eg de samme.

Sorry hvist eg har laga problem for nåken her på forumet (nåke som eg sikkert har)
Har hatt stor glede å nytte av forumet so langt å håpa å kunne fortsette me de :wink:

-Endre
M93 SAAB 9000cc 2,0- go bilen=)
M89 SAAB 9000cc 2,0-Delebil;) -Vraka
M91 Subaru legacy 1,8gl-kræsja, fiksa og solgt:)

Brukeravatar
LeonLatex
1,5 bar
1,5 bar
Navn: Kjetil
Bil: 9K CSE 2.3 HTT,96mod
Sted: Brandbu

Legg inn av LeonLatex » 02 jul 2008, 14:10

Endre88 skrev:Okaaaaay...
Eg har skjønt at tråden eg starta va idiotisk, men som Andreas sa so e eg utålmodig ja,
Eg har snakka me speedparts for 1 time sida å han svarte at han venta på nåken ordre styr fra sverige å eg skulle få svar iløpet av dagen. Fellesferien har sikkert nåke med saken å gjere. Men eg huska for nåken måna sida at de va nåken som klagde seg over SP på forume, at dei ikkje fekk delane sine å ikkje fekk svar på mail osv.
Dei som jobba på speedparts svarte på forume å retta opp i feila, å sida eg e ganske lei av å vente so prøvde eg de samme.

Sorry hvist eg har laga problem for nåken her på forumet (nåke som eg sikkert har)
Har hatt stor glede å nytte av forumet so langt å håpa å kunne fortsette me de :wink:

-Endre

Endre da, det er ikke du som er roten til problemet her i det heletatt. Du har ikke skapt problemer for noen. Det er en gruppe mennsesker som har opptrått umoralsk ovenfor sine samarbeidspartnere til tider, og at det var ditt innlegg som jeg brukte som "bøtta som rant over" er bare en tilfeldighet. Det hadde kommet fra denne kanten før eller siden allikevel. Vil bare få presisere at det er noen enkelte som utpeker seg mer enn andre i så måte til tider.

Uansett så er det ikke alltid det går helt på skinner til enhver tid for noen firmaer i verden. Husk at SpeedParts er et firma som omsetter for noe enormt utifra at de kun er tre stykker. De jobber rævva av seg. Den jobben Mariola, Bent og Ole gjør er egentlig beundringsverdig. Nå er det sommer og ferietid, så det er store muligheter for at du har blitt litt oversett i den forbindelse + at treff og gatebil sesongen er i gang for fult. Utifra SpeedParts kapasitet og ordrer så er det utrolig lite klager dem får som er fremlagt på riktig grunnlag. I det store og det hele så er det få klager dem får i det heletatt vil jeg tro. SpeedParts er flinke til å ta vare på sine kunder, men som alle andre steder kan noen falle litt utenom. Det er få butikker og firmaer i Norge i dag som kan skilte med den samme servicen som dem yter. Derfor vil jeg gi SpeedParts en honør for måten de faktisk holder jula i gang på.

Tror ikke jeg tar så feil om jeg sier at SpeedParts er størst på trim og stash levering/salg til Saab i norge i dag. Og det er ikke uten grunn. Det handler om kompetanse og et godt kundeforhold til sine kunder. Ved neste bestilling vil du nok oppleve noe helt annet enn den leie situasjonen du har opplevd nå :D

Ha en fortsatt god sommer og kjør pent med bilen din
:worship: SAAB 9000 :worship:

M96 9K CSE 2.3 HTT

SP - Steg 3 ++
SP - 3" eksos med frontrør og race kat

Brukeravatar
Endre88 N1527
1,5 bar
1,5 bar
Medlemsnummer: N1527
Navn: Endre Listhaug
Bil: SAAB 9000cc
Sted: Måløy

Legg inn av Endre88 N1527 » 02 jul 2008, 18:35

i will :) Du og :wink:
M93 SAAB 9000cc 2,0- go bilen=)
M89 SAAB 9000cc 2,0-Delebil;) -Vraka
M91 Subaru legacy 1,8gl-kræsja, fiksa og solgt:)

Brukeravatar
LeonLatex
1,5 bar
1,5 bar
Navn: Kjetil
Bil: 9K CSE 2.3 HTT,96mod
Sted: Brandbu

Legg inn av LeonLatex » 02 jul 2008, 19:45

Kommer bare med et kort svar her nå, orker ikke skrive så mye, for det ender bare med at det raser i meg over enkelte utsagn.

Nei, SpeedParts er ikke fredet på noen måte, men de skal behandles med respekt for det dem yter av service. At det ikke helt går på skinner i en bedrift til tider er ikke unormalt, og derfor kan noen føle seg glemt. Mulig de blir glemt også, men da er det ikke værre enn å ta en telefon og purre på dem. Problemet nå er at SpeedParts er mitt i gatebilkjøre, har ferietid muligens og de er på det meste 3 stk som styrer sjappa inkl. en mann på verkstedet.

Kommer igjen til tråden jeg om det ikke har roa seg om en 2 - 3 dager.
:worship: SAAB 9000 :worship:

M96 9K CSE 2.3 HTT

SP - Steg 3 ++
SP - 3" eksos med frontrør og race kat

Ottar N398
Overload!!!
Medlemsnummer: 398
Navn: Ottar Amdal
Bil: SAAB 900 T16, 9-5 Estate 2,0t
Sted: Skjæveland

Legg inn av Ottar N398 » 02 jul 2008, 21:50

LeonLatex skrev: Endre da, det er ikke du som er roten til problemet her i det heletatt. Du har ikke skapt problemer for noen. Det er en gruppe mennsesker som har opptrått umoralsk ovenfor sine samarbeidspartnere til tider, og at det var ditt innlegg som jeg brukte som "bøtta som rant over" er bare en tilfeldighet. Det hadde kommet fra denne kanten før eller siden allikevel. Vil bare få presisere at det er noen enkelte som utpeker seg mer enn andre i så måte til tider.
Mangler du ikke en "Jeg føler" foran den teksten der? Alle påstandene du har kommet med er jo helt grunnløse. Du har jo ikke klart å finne en eneste tråd på forumet der en moderator opptrer umoralsk ovenfor klubbens samarbeidspartnere. Og T7 tråden har du jo misforstått totalt dersom du tror at Ingvar driver noen form for "andre trimleverandører enn speedparts" reklamering. Selv om vi er feridige med saken så påpeker jeg igjen at Ingvar kun spør om programvaren er laget for åpent filter ikke om det er mulig.

Så til du klarer å grave frem en konkret tråd kan du for min del holde følelsene og fantasiene dine for deg selv..
900 T16 M89 4d
9-5 Estate 2,0t M05

Brukeravatar
Kristine
2.0 bar
2.0 bar
Medlemsnummer: 1387
Navn: Kristine
Sted: Sandnes

Legg inn av Kristine » 03 jul 2008, 16:25

Halleluja for den, Ottar :worship:
SAAB 9000 CSE -97
SAAB 900 -87
SAAB 90 -86
SAAB 99 -84
SAAB 95 -76

Brukeravatar
Gisle N163
Overload!!!
Medlemsnummer: N163
Navn: Gisle Hillesund
Bil: M06 - Saab 9-5 1,9 TiD sedan
Sted: Søgne
Kontakt:

Legg inn av Gisle N163 » 04 jul 2008, 23:22

Nei men hold nå fred da folkens! I en klubb med så mange medlemmer så hadde det vært litt kjedelig hvis alle var enige om alt. Da var det jo ingen vits i å ha et forum engang.

Skal ikke blande meg inn i dette her så mye. Jeg har fremdeles ikke opplevd noen grunn til å kritisere moderatorene. Har ristet på hodet mange ganger av noen moderatorer som kanskje over reagerer på enkelte ting... men de har vel sine regler å følge. Noen er kanskje litt mindre flinke til å skille sine egne meninger fra det "profesjonelle"... men jeg gidder ikke å starte en diskusjon om det. Dersom jeg skulle finne en grunn til å "skjelle" ut en moderator ville jeg nok valgt å sende en PM for å si hva jeg syntes. Men har som sagt ikke opplevd noen grunn til å gjøre det.

Men dette er jo bare meg da. Hva alle andre har på hjertet er ikke min sak. Men jeg er enige med dem som sier at kritikken kan rettes på PM med mindre det dreier seg om ting som alle (de fleste) ville ha nytte av å følge med på.

Moderatorene gjør i mine øyne en meget god jobb. (selv om de noen gang virker en smule i overkant pirkete).

-Gisle
'96 Saab 900R Turbo

If u do too much - people get dependent on u.
If u do too little - they lose hope.
If u do things rigth people won't be shure you've done anything at all.

Svar