Jeg blir gææærn av den dataen.

Åpent forum der alt annet enn Saab diskuteres!

Moderator: Moderatorer

ArntR N315
2.0 bar
2.0 bar
Sted: Alta, Finnmark

Legg inn av ArntR N315 » 03 sep 2004, 18:41

Marker Explorer, høyreklikk, velg "egenskaper", skriv inn ny startside, fjern cookies, fjern midlertidige filer.. trykk ok...

Fungerer halveis... men det greieste er nok å putte i skiva og kjøre ny-installering m/ ny partisjoner osv. Da slettes absolutt alt..

Siden du ikke har noe som har klort seg fast i Bios'en, så anbefales uansett det siste..

mvh

ARntR.
Pajero 3,5 GDI - 01
9-5 Estate 2,3t- 00 250 hk (solgt)
9000 2,3T CD Nordic -96 (solgt)
Saab 9000 2,3i CD- 90 (solgt)
Saab 900c 2,0 -87 (solgt)
Saab 99 GL 5-speed -84 (solgt)

Brukeravatar
Hjelle, N6
Site Admin
Site Admin
Medlemsnummer: N6
Kontakt:

Legg inn av Hjelle, N6 » 03 sep 2004, 18:46

Sjekk http://securityresponse.symantec.com/av ... r.gen.html for nærmare infomasjon om korleis du skal fjerne trojanaren.
Ellers slettar du Internett-cachen, om du brukar Internet Explorer høgreklikkar du på IE-ikonet på skrivebordet, vel "Slett filer" huk av for "Slett alt frakoblet innhold" også. Klikk "OK". Ser det finns virus i forskjellige brukaridentitetar, du må logge på begge brukarane (Fredrik og Thor) for å verte kvitt greiene som ligg i cachen. Når du skal fjerne viruset frå den andre fila (elfg.dll) må du logge på ein administratorkonto å gjere slik det står i overnemnde link. On du ikkje har Antivirus-programm, skaff deg det, det er like viktig som diode som viser tenningsbak om du trimmar...

Når det gjeld Antivirus kan du høyre med nettlevrandøren din om dei tilbyr noko gratis. Telenor tilbyr Norton Antivirus 2004 gratis til sine kundar, Frisurf og Tele2 tilbyr Norman Antivirus gratis til sine. Frisurf har BTW gratis registering, du betalar berre for bruken, kan vere greit å ha som backup-løysing om du har breiband frå ein annan levrandør. Ved å registere deg vert du berettiga å laste ned nemnde antivirusprogrammvare. :D
Begge løysingane er bra, eg brukar Norton Antivirs 2002 i heimen her, der eg jobba tidligare brukte vi Norman Antivirus, det var også eit bra AV-program som er kjappe med oppdateringar og har kome bra ut i testar.

Svar