Var en 15" by the way..
Moderator: Moderatorer
Vel, de kan selvsagt ha modeller som holder mål også, men dette er min erfaring. Har via jobben hatt flere Fujitsu-Siemens maskiner, både Lifebook og Amilo, og har også jobbet (som servicepartner) for leverandøren i Norge, så jeg har skrudd MYE på de bærbare, og hardwaremessig så holder de forsåvidt mål, men banale, enkle ting gjør at hovedkort ryker i hytt og pine. Og "innpakkninga" er enkel og tåler rett å slett ikke behanlingen man forventer av en bærbar. Dvs. plastikk sprekker, skruer løsner osv. og myk plast i lokket gjør at mange skjermer ikke tåler belasningen og dermed brekker/ryker lcd-panelene.Tor N12 skrev:Hvorfor det?Arnesl N1394 skrev: Hold deg/hun langt unna ASUS, Packard Bell og Toshiba! Forsåvidt også Fujitsu (-Siemens, hvis noe fortsatt heter det).
Kan jeg snike inn et lite sørsmål her, i og med at det virker som du jobber litt med PC'er?Arnesl N1394 skrev: ASUS - Og som en tidligere nevnte her, så sliter disse med batteriene. Vet vi har byttet noen, men ikke hvor mange.. Disse maskinene er enda ikke 1 år gamle..
Statistisk sett så tar du helt feilJoBruheim N1726 skrev:HP er kvalitet rett igjennom, samt gode på prisKjøpte meg en 17.3" på elkjøp her i vår, råskinn til 8k. Vil tro du får en 15.4"
på Elkjøp til 4-5k med skikkelig ytelse
Også sett i lys av at HP er det dere selger mest av?Marius N1698 skrev:Statistisk sett så tar du helt feilJoBruheim N1726 skrev:HP er kvalitet rett igjennom, samt gode på prisKjøpte meg en 17.3" på elkjøp her i vår, råskinn til 8k. Vil tro du får en 15.4"
på Elkjøp til 4-5k med skikkelig ytelse![]()
Jeg jobber med rep/garanti/reklamasjonssaker i Elkjøp og HP regjerer lista med mest feil per dags dato.
Korrekt, ParadigmParadigm N558 skrev:Også sett i lys av at HP er det dere selger mest av?Marius N1698 skrev:Statistisk sett så tar du helt feilJoBruheim N1726 skrev:HP er kvalitet rett igjennom, samt gode på prisKjøpte meg en 17.3" på elkjøp her i vår, råskinn til 8k. Vil tro du får en 15.4"
på Elkjøp til 4-5k med skikkelig ytelse![]()
Jeg jobber med rep/garanti/reklamasjonssaker i Elkjøp og HP regjerer lista med mest feil per dags dato.
Altså balansegangen mellom hver solgte PC og hvor mange prosent man får i retur..