Bra salgsannonse!!!

Åpent forum der alt annet enn Saab diskuteres!

Moderator: Moderatorer

Brukeravatar
Trond N47
Overload!!!
Medlemsnummer: 047
Sted: Trondheim

Legg inn av Trond N47 » 25 feb 2005, 13:12

Bosch senkesett! Pent kappet med Bosch vinkelsliper, godkjenningspapirene på vinkelsliperen skal vistnok være i orden... Dysleksien var ikke det morsomme, det var alle logiske sammenhengene som tok kaka :lol:

-senkingen -kappede standardfjærer som blir mye stivere enn senkefjærer
-15 tåmmere som ser bra (trenger ikke lys?)
-liten motor med høyt effektuttak tåler mer
-veldig bra neon undercar-kit, best kvalitet på QXL
-3.997,- for omregistrering??? Det må være 3 år siden.

Kunne betalt dyrt for å få se effektanlegget han har sveisa :D
Trond #047
94 SAAB og900 Cabriolet turbo S (Aero)
94 SAAB 9000 2,3T CSE
06 SAAB 9-5 Vector Sport Estate 2,3T

Brukeravatar
Orjan N235
2.0 bar
2.0 bar
Medlemsnummer: N235
Sted: Klæbu/Trondheim

Legg inn av Orjan N235 » 25 feb 2005, 18:54

Den bør foreviges etter linkens død, så jeg limer den likegodt inn:
Bilselger skrev:Bil: BMW 318i *325i efekt*
Årsmodell: 1993
Motoreffekt: Over 200 værtfall
Vekt: 1250
Topphastighet: 240
Drivstoff: Bensin
Gir: Manuelt gir
Antall dører: 4
Antall seter: 5
KM: 256000
Pris: SOLGT
Reg.avg.: 3.997,-
Farge: Rød
-------------------------------------------------------------------------------------
Selgers beskrivelse av bil
Har desverre blid kalt in til føstegangstjensete og må defor selge min trimma 318i, jeg har trima med et åpent grin filter og hjemesveisa efektannleg. Jeg og en kompis kjørte dreggrace mot en blodtrimma Mercedes Evo og vi kjørte dritlett fra den. Når vi snakka me han som eide medsedenes etterpå sa han at han hadde over 200 hesta iden og vi kjørte lett fra. Har 15 tåmmere på sommerdekka og de ser bra, bilen er okså senket litt bak og enda mer forann. Tror den er ca rett, ikke så lett å senke på øyemåøl med vinkelsliper og den er stivere enn en bmw somer senket med et tridon senekesett. Bmwen er ikke kjørt langt til å være bmw, dise bilene går og går uten problemer siden det er så liten motor i forholld til efekt. Har ikke lyst å selge men må siden forsvarte kaller. Det er okså neon lys under bilen veldi brae som er kjøpt på qxl. Litt stereo føller med, men ikke mye, bare en spiller å to seksni.
--------------------------------------------------------------------------------
Selger tar forbehold om skrivefeil
--------------------------------------------------------------------------------
En HØYDARE !!!
Ørjan N235
91 Renault Clio
04 Toyota LandCruiser
x-M01 2,0t(T) 9-5 SE Sport, Est....(Powerflex, Bilstein Sprint, H&R, EBC) Desverre solgt

Svar