Som om jeg ikke hadde det når jeg var ute...Pancho N497 skrev:har vel viktigere ting og gjøre enn å være å surre i armyen..

Moderator: Moderatorer
Som om jeg ikke hadde det når jeg var ute...Pancho N497 skrev:har vel viktigere ting og gjøre enn å være å surre i armyen..
har ikke spilt syk ellernoDag_N353 skrev:Som om jeg ikke hadde det når jeg var ute...Pancho N497 skrev:har vel viktigere ting og gjøre enn å være å surre i armyen..Synes det burde vært mer slik jeg: Enten slipper alle, og vi har ett proff forsvar der de som tjenestegjør får lønn, eller så får pinadø alle som kan gå, ta seg en tur ! Så får man heller gå dramaskolen etter endt tjeneste hvis man vil spille syk jævel..
Er vel en av de bedre grunnene ja ! hehePancho N497 skrev:har ikke spilt syk ellernoDag_N353 skrev:Som om jeg ikke hadde det når jeg var ute...Pancho N497 skrev:har vel viktigere ting og gjøre enn å være å surre i armyen..Synes det burde vært mer slik jeg: Enten slipper alle, og vi har ett proff forsvar der de som tjenestegjør får lønn, eller så får pinadø alle som kan gå, ta seg en tur ! Så får man heller gå dramaskolen etter endt tjeneste hvis man vil spille syk jævel..
har bare utsettelse pga jeg jobber som lærling på saab verksted
er ikke det god nok grunn? hehe
Godt å se at omtrent halvparten av dere er i stand til og har lyst til å gjennomføre/har gjennomført førstegangstjeneste. Blir nesten litt rørt!Angry_Saab N380 skrev:Ser frem til å offre alt for Konge, fædreland og flaggetshæder jeg!
fikk utsettelse 05/06 pga. skola.. (går 3. året almenn fach på nytt) så jeg har ikke hørt noe anna..ParADigM skrev:Datapaal.. når skal du inn?