Vel Rune...
Jeg har aldri møtt deg, og det ser ut som jeg aldri kommer til å møte deg heller. Men etterhva de andre sier, så virker du som en oppegående og stabil person med mange venner.
Det er trist at klubbmedlemmer går til personangrep, og verre blir det når du kanskje må velge mellom klubben eller familie.
Sånn personlig er jeg strengt i mot alt som heter vold, men enkelte ganger kan det virke som en god høyre, gjentatt en to-tre ganger kan fungere. Vedkommende som har oppsøkt og trakassert Rune /m familie på treff/fritid kunne trengt å fått litt vett banket inn.
- Uten at jeg vil oppfordre til noe.
Vi har også alternativer som våre kjente og "kjære" offentige tjenestemenn som kjører hvit bil med blåe reflekterende og lysgivende kilder på taket og i grillen. Nå til dags er det jo verre å trakassere/true andre folk enn å smugle heroin over grensa, så dette er ett steg jeg absolutt ville tatt.
Men ettersom jeg kan lese reaksjonene til de andre medlemmene, og herunder ser jeg at det er de med flest poster/lengst fartstid i klubben (således velger jeg å tro dere er venner), og dere har ett godt samhold.
- Å droppe klubben pga. en manns handling føler jeg blir litt for fjofengt, for sammen er vi sterke

Og vi vet alle hvilken side vi står på om det står mellom deg og det andre klubbmedlemmet.
Og når vi snakker om koselige ting; Bli værende, vi er bare så verdt det =)