Vel.. du har jo muskel-servo innstallert i bilen dinulv skrev:Hiver meg med, jeg! Endelig er sommerdekka på! Men fy fasan så uvant tungt det var å svinge! Skulle tro jeg løfta hele bilen.
Endelig er sommerhjula p? plass !
Moderator: Moderatorer
-
ArntR N315
- 2.0 bar

- Innlegg: 549
- Registrert: 11 mai 2004, 01:00
- Sted: Alta, Finnmark
Pajero 3,5 GDI - 01
9-5 Estate 2,3t- 00 250 hk (solgt)
9000 2,3T CD Nordic -96 (solgt)
Saab 9000 2,3i CD- 90 (solgt)
Saab 900c 2,0 -87 (solgt)
Saab 99 GL 5-speed -84 (solgt)
9-5 Estate 2,3t- 00 250 hk (solgt)
9000 2,3T CD Nordic -96 (solgt)
Saab 9000 2,3i CD- 90 (solgt)
Saab 900c 2,0 -87 (solgt)
Saab 99 GL 5-speed -84 (solgt)
- Trond N47
- Overload!!!
- Innlegg: 1292
- Registrert: 04 apr 2003, 01:00
- Medlemsnummer: 047
- Sted: Trondheim
Da er sommern på plass i Trøndelag også. Piggdekkene ble revet av og du verden hvor 225/45 dekkene sporer. Må jo vokte dem hele tiden. Men det ble litt for stor klaring over framhjulene, monterte likegodt nye fjærbein med Sachs senkesett framme. Plutselig var CSEen morsom å kjøre, og sporingen ga seg nesten helt!!!
Enn at det går an å ødelegge en så bra bil ved å sette på 2 cm høyere og mykere framfjærer på CS. De gamle 9k var jo velbalanserte før du senket dem. Også jeg som hadde slik tiltro til enkelte svenske bilprodusenter. Alt snakket om komfort på 90 tallet førte oss over i biler som lignet den gamle CXen til Citta
Oppfordring til alle som kjører 9000 CS med originalfjærer: slutt med det!
Enn at det går an å ødelegge en så bra bil ved å sette på 2 cm høyere og mykere framfjærer på CS. De gamle 9k var jo velbalanserte før du senket dem. Også jeg som hadde slik tiltro til enkelte svenske bilprodusenter. Alt snakket om komfort på 90 tallet førte oss over i biler som lignet den gamle CXen til Citta
Oppfordring til alle som kjører 9000 CS med originalfjærer: slutt med det!
Trond #047
94 SAAB og900 Cabriolet turbo S (Aero)
94 SAAB 9000 2,3T CSE
06 SAAB 9-5 Vector Sport Estate 2,3T
94 SAAB og900 Cabriolet turbo S (Aero)
94 SAAB 9000 2,3T CSE
06 SAAB 9-5 Vector Sport Estate 2,3T
- Eirik N310
- 2.0 bar

- Innlegg: 577
- Registrert: 28 mar 2004, 01:00
- Sted: Lørenskog

