hmmm!?!? Skal vi pælme Biltz ut av landet??SaabcabN370 skrev: Vi har vel ikke bruk for de som kaster steiner og brenner flagg/ambassader her i landet!

Moderator: Moderatorer
Jeg er lett med på å kaste blitz ut!Henke N380 skrev:hmmm!?!? Skal vi pælme Biltz ut av landet??SaabcabN370 skrev: Vi har vel ikke bruk for de som kaster steiner og brenner flagg/ambassader her i landet!
Och vem har lärt dom att hata Vesten?????Rune N35 skrev:http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/02/06/456924.html
"HVORFOR OPPFØRER FOLK seg slik de gjør i muslimske land? De vet ikke bedre. De har lært å hate Vesten."
Så enkelt er det, bra skrevet i Dagbladet forresten.
Om du tenker på George W er han ingen dårlig debattant! Dessuten har han en fantastisk evne til å nå folk ”face to face”. Nå elsker norske medeier og fremstille mannen som en komplett idiot, hvilket jeg vil si det er feil å påstå. For øvrig er han heller ikke liten, ganske høy 187cm!?!? noe som er stort for lille meg..Lars E. N378 skrev:beveger meg vel laangt fra topic nå, men USA har et poeng med krigen mot terror, indirekte islam.. Dessverre har de valgt en liten og forholdsvis latterlig fjott til å spre budskapet, og med kjapp tenking og diskusjonsevner som en middelmådig pakke spiker blir vi lett negative til hele greia.. Jeg er heller USA-venn enn noe annet i slike kriser, da de faktisk gjør noe med det.. selv om metodene, argumentene og suksessen kan diskuteres![]()
Jeg sier som de godeste gutta i ragarockers, de skal bombes - tilbake til steinaldern - gjør deg klar for flammene
Bush hadde aldri lykkes som debattant i europa, men i tegneserielandet usa fungerer nok opplegget hans med cowboyhatter, family values, kristenfundamentalisme og den hellige eiendomsretten som gir en rett til å skyte først og spørre etterpå;)Henke N380 skrev:Om du tenker på George W er han ingen dårlig debattant! Dessuten har han en fantastisk evne til å nå folk ”face to face”. Nå elsker norske medeier og fremstille mannen som en komplett idiot, hvilket jeg vil si det er feil å påstå. For øvrig er han heller ikke liten, ganske høy 187cm!?!? noe som er stort for lille meg..Lars E. N378 skrev:beveger meg vel laangt fra topic nå, men USA har et poeng med krigen mot terror, indirekte islam.. Dessverre har de valgt en liten og forholdsvis latterlig fjott til å spre budskapet, og med kjapp tenking og diskusjonsevner som en middelmådig pakke spiker blir vi lett negative til hele greia.. Jeg er heller USA-venn enn noe annet i slike kriser, da de faktisk gjør noe med det.. selv om metodene, argumentene og suksessen kan diskuteres![]()
Jeg sier som de godeste gutta i ragarockers, de skal bombes - tilbake til steinaldern - gjør deg klar for flammene