Moderator: Moderatorer
Min nye sjef kjøpte seg saab her om dagen, så her er det mer saab prat.. heldigere jeg da.. Må ha turbo så jeg kan kjøre ifra han..Mats fra sandviken skrev:hmmm, ja eg har og inntrykk av at mange ikkje likar saab, eg kranglar omtrent ver dag med folk på skolen om det derrede siar at saab e harry
Er ikke sa mange som har sansen for Saab til dem prøver en, det er jeg et levende eksempel på.Freshmaker N237 skrev:Min nye sjef kjøpte seg saab her om dagen, så her er det mer saab prat.. heldigere jeg da.. Må ha turbo så jeg kan kjøre ifra han..Mats fra sandviken skrev:hmmm, ja eg har og inntrykk av at mange ikkje likar saab, eg kranglar omtrent ver dag med folk på skolen om det derrede siar at saab e harry
du dro en urquattro med saaben din?Datapaal N526 skrev:Hihi.. kjørte på riksvegen her i stad:P så var den en sånn "ny" urquattro som kjørte bak meg.. så la den seg ut i et lyskryss (rødt lys + 2 felter) å skulle peise forbi meg:P "et gammalt skrap av en saab"... litt gass.. å han var borte:P men han kom tilbake i ei forrykende fart og forfulgte meg i 35 mindet går VIRKELIG hardt inn på folk å "tape" mot en saab.. hvrtfall min:p har alt det tekniske i orden.. ellers er det litt rust her og der
Jeg var også freslt før jeg prøvde turbo, før jeg hadde lappen og før jeg egentlig begynte å tenke på bil.. hehe.. Og turbo, det blir det..Skjæveland N396 skrev:det gjelder meg også..!Hjelle, N6 skrev:Nuvel, eg var frelst før eg prøvde turbo-SAABmen det er ikke til å stikke under en stol at "draget" er bra, for de priviligerte som har denslags luksus
Selv så jeg lyset da jeg kjøpte den første saaben min, en 90' 2,3i.matrox skrev:Man blir lett frelst av det herlige draget i disse bilene ja
Tror du de gangene saabene våres IKKE er kjappest noen sinne blir nevnt på dette forumetPetter-900-T skrev:Raskere enn det ser ut som er jo greit, men alltid raskest?Henrik N449 skrev:
du dro en urquattro med saaben din?
et sted går grensa for hvor spreke bilene våres er i forhold til andre, mener jeg!
petter