Skal vi se: Og jeg legger ikke fordommer til side.
Audi:
Jeg kommer aldri til å kjøre Audi i Norge utelukkende pga imaget, gode firehjulsdriftsystemer veier ikke opp for asshole imaget her desverre, derimot om jeg bodde i Sverige kunne jeg godt tengt meg en sprek A6 Q
Honda:
Nei, har ikke noe forhold til denne bilen som person/familiebil, så denne havner i den kjønnsløse "japsekatogorien"
Toyota:
Vel Toyota er i tileg til å være ubeskrivelig kjedelig og intetsigende. Den er desutten på min liste over 3 ting man gjør når livet nærmer seg slutten
1: Ta med egen pose i butikken
2 Fryse ned halve brød
3: Vurdere ny toyota
Iom at jeg nå og da fryser ned halve brød, så styrer jeg unna i hvertfall 30 år til.
Mitubishi:
Samme bås som Honda, men Outlander er litt fin, men ikke nok til å kjøpe en ny
Datsun:
Finnes ikke lenger.
Alle andre GM produkter:
Helt uaktuelt grunnet hva GM er og står for.
Volkswagen:
Ikke helt uaktuelt, de lager fine biler til en god pris og ser ikke så værst ut. Passat med 140 diesel Hk vil nok ikke være helt utelukket.
Skoda:
Dette er jo egentlig en folkevogn, men den nye Superb stasjonsvogn kommer nok høyt på lista om nybil skal vurderes.
Det noe med merket som tiltaler meg her.
Ford:
Nye Mondeo er fin men merket tiltaler meg ikke, kanskje det bedres etter en prøvetur? Sikkert men fortsatt en Ford litt senere på dagen,
Nissan:
Kan ikke huske å ha sett noen aktuel bil i barnefamiliesegmentet i det siste, så da faller den bort.
BMW:
verdens beste motorer, og verdens beste kjøregenskaper i denne klassen, men relativt dyre i drift og dyre og kjøpe.
Jeg vil nok så vidt ha råd til en 520d Sedan, om ikke det engang nytt.
Volvo:
Jeg kjører nesten ny V70 til daglig og er jo storfornøyd med denne, iom at denne sjappa snart blir made in China, så vet jeg ikke helt. Synes fortsatt forrige generasjon (som jeg kjører selv) er finere en den nye på utsiden. MEn, vi får se Volvo blir ikke uaktuelt.
MB:
Koster like mye som den med propelllogo fra Bayern, så da bortfaller den.
Nå kommer jeg ikke på flere bilmerker, så da blir det nok en BMW jeg ikke har råd til, eller bruktbil. Blir nok det siste neste gang jeg bytter bil om jeg skal oppsummere som over,

9-5 2002 Orginal.
Volvo V70 2,4D m2008