Så kom det en dag her for ei god beite siden som skjermen bare ble svart, da var det hovedkortet som takka for seg og maskinen var stein dau.....
Leverte da inn maskina igjen og fikk den igjen med nytt hovedkort....
men tror dere USB-portene funka da? NEI!!! prøvde alle mulige triks for å få de i gang, men dog ei....
Nytt hovedkort IGJEN.....
Dette er da ikke så lenge siden...... Og etterpå dette så har maskina hatt en fin tendens til å slå seg av når den vil samt atte det OFTE kommer noen fine blå skjermer, maskina henger seg\går treikt osv....
Har da prøvd å formatert og lagt inn nye drivere til chipset osv... Stort sett alle triksa i boka....
Så da blei eg lei her i går.... Ringte Compare Support som har servicen til Medion og lurte på om de hadde en endelig løsning på problemet.....
Hva tror dere svaret var da??? Det var faktisk: JA!!!!!
sitat: "Vi kan bare sende deg en pakk-seddel så kan du sende inn maskina til oss. Og så hever vi kjøpet"!!!!!!!!!!!!!!
OG DET ETTER SNART 2 ÅR!!!!!!!!!!!!!!!
det skal også høre med til historien at hver gang jeg har sendt inn maskina til de så har den kommet tilbake innen EN UKE(!!!!) fra den datoen jeg sendte den.....
Så jeg vil bare andbefale alle som skal kjøpe seg data og vurdere Medion (som maskina mi er) bare pga servicen hos Compare Support..... Makan til service har jeg aldrig vært borti....
Feks når laderen til laptopen t dama klikka så fraskreiv Dell (les HELL) seg alt ansvar for den, Jeg har ALDRIG hørt om noen som har hatt så bra support som Compare har.
Så i bunn og grunn så har jeg hatt gratis laptop i snart to år