Side 1 av 1

Autotransport

Lagt inn: 24 nov 2006, 15:37
av Paradigm N558
Heisann, vil bare med dette si følgende: Hold dere unna autotransport!

Ba de frakte nybilen fra Drammen til Bodø, høres veldig smertefritt ut, men å få de til å gjøre det ble jo en helt annen sak.

Første måtte bilen stå der nede i 3 dager før jeg fikk svaret "den kommer KANSKJE på toget på fredag"
Og når jeg ringte i dag så har jeg opplevd den verste telefon-kø-tingen noensinne!

Først når jeg ringer, så tar de telefonen, og når de skal sette meg over til vedkommende som kan snakke for seg, så legger han på! FREKT!
Prøvde igjen urimelig fort etterpå, og da endte det med at han tok telefonen, og la på, slik at jeg ble sendt i retur til sentralbordet, hvor de så påstår at han ikke tar telefonen...
Og dette gjentar seg sikkert 2-3 ganger før jeg legger på.
Ringer så rett før stengetid, og da var det ikke noe problem.. Setter meg rett over... men nei... han legger på, og jeg blir sendt rundt til alle andre annsatte som ikke har peiling, og ALLE spørr meg det samme: "Hva kan jeg hjelpe deg med?"
Man blir jo så irritert..
Så hvisker en fuggel inn i øret mitt at jeg skal sende en mail til dan tore der, også gjør jeg det (dvs. han som legger på hele forbanna tida)..
Og tror dere F*** ikke det går 1 minutt så har jeg fått svar.
Hei!
Den har gått på toget idag og er ventet frem til førstkommende mandag.
Ha en god helg!
Hvordan kan de forsvare at jeg har brukt sikkert 50 kr. på å vente på å få røret lagt på?
Har lyst til å sende de en faktura!

Re: Autotransport

Lagt inn: 24 nov 2006, 15:56
av zero900t
Skjønner deg godt, men autolink er ikke no bedre...

Har en kamerat som kjører for autotransport, og han har kjørt for autolink også, men gikk tilbake enda mere rot der.

håper du får bilen din opp hel.

Lite tips når man skal transportere biler med turbo hvertfal, fjør så den bare går på GLT. Enkelte tar ikke hensyn til at det er andres biler...

Lagt inn: 24 nov 2006, 20:21
av Eirik N310
Neste gang kan du jo bare spare alle for mye stress og gjøre det eneste riktige, sende en e-post med en gang :-)

Kundeservice over telefon er oppskrytt!

Lagt inn: 25 nov 2006, 04:23
av Paradigm N558
Eirik N310 skrev:Neste gang kan du jo bare spare alle for mye stress og gjøre det eneste riktige, sende en e-post med en gang :-)

Kundeservice over telefon er oppskrytt!
Glemte å si det, men gjorde det aller først, men fikk ikke svar.. sendte da mail til sentralbordet.. men etter mye om og men fikk jeg direktemail til en som faktisk hadde peil..

Lagt inn: 25 nov 2006, 11:51
av Pål N526
Når jeg fikk sendt bilen min var det 0 problemer! Fatter ikke poenget etter å ringe å nærmest MASE når bilen skal på toget.. bilen kommer når den kommer, det går faktisk ikke fortere om en maser.. Hvis det tar lengere tid enn forventet, så kan du begynne å klage på avtaler osv..
MEN jeg forstår din fustrasjon.. Over og ut..