Heldigvis hadde det gått bra, hadde fått sleng ut av en sving og sladdet frem og tilbake for så å ta en 180 og skli ned i en skråning. Ingen skader på hverken mann eller bil, dog jeg tror nok kanskje han fikk noen riper og hakk i 18 tommerne sine

Moderator: Moderatorer
Joda, tror nok ikke bilen hadde mer enn 10 km/t når den skled utfor, og han var alene i bilen. Ingen stor fare for personskade med andre ordDaniel N683 skrev:Godt at det gikk bra med folkene i bilen.
Men seriøst.. sommerdekk på denne årstiden? stygt å si det, men skulle nesten ønska han vraka bilen når han tenker så langt som han gjør...
Pigg her også. Ikke har jeg blitt tatt for å kjøre uten å betale avgiften ennå hellerFreshmaker N237 skrev:Joda, sommerdekk er greit i Bergen nå, men ikke der Edhunter har vært.. Btw kjører jeg på pigg..
Ikke blitt tatt jeg heller.. Og ikke har jeg tenkt å bli det heller....EdHunter skrev:Pigg her også. Ikke har jeg blitt tatt for å kjøre uten å betale avgiften ennå hellerFreshmaker N237 skrev:Joda, sommerdekk er greit i Bergen nå, men ikke der Edhunter har vært.. Btw kjører jeg på pigg..