Side 1 av 1

Når motorstørrelse teller

Lagt inn: 21 feb 2007, 10:49
av Paradigm N558
Kan dere se for dere motoravgiften på denne i Norge?
tror du det er vanskelig å få den godkjent i Norge?
Uansett, 27 - liters motor i en Rover!
Bilde
Bilde
1280 BHP, tostegs-turbo.
Egenvekt: 649 kilo (kun motoren :p )

Lagt inn: 21 feb 2007, 11:30
av Morten-N146
Blir litt feil vektfordeling på denne vel :?

Lagt inn: 21 feb 2007, 12:20
av Paradigm N558
neida, de skal putte i en likens bak...:p
HER Kan dere lese om andre motorbyggingsloggloler

Lagt inn: 21 feb 2007, 12:40
av Børre N17
Size does matter!

Hvor finnes info om den? Kanskje flere som vil lese...

Lagt inn: 21 feb 2007, 12:42
av Paradigm N558
fant ingenting om den, lå sammens med 100 andre bilder ang. motorbytte... men ingen var tøffe untatt denne

Lagt inn: 21 feb 2007, 12:46
av Paradigm N558
Mjees, så på navnet på fila, også søkte jeg på google på "charlies rover rolls royce" (uten klammer)
og da kan man jo f.eks. lese
http://www.ppcmag.co.uk/staffcardetail.asp?id=8
http://www.pistonheads.com/gassing/topi ... 245424&h=0
Den siste er byggeloggen ;)

Edit:
Bilde
Er det bare meg, eller ser det der veldig dyrt ut?

Lagt inn: 21 feb 2007, 18:27
av Saab900STCR
Det är nog dyrt eftersom det är oljepumpen...
Jag husker en fyr från England som byggde en Capri med RR Merlin V12 från en Spitfire.
Nån gång i 1970åra.
Bilen hette "the Beast".
Blev en massa rabalder om den när han var i Tyskland och provkörde.
Han hade en kopia på en RR front med statyn och allt.
Politi i Tyskland sände argt brev till RR: Ni ska ge F**N i att testa nya modeller i över 300km/h på autobahn!
RR hade svarat: Vi testar inte våra nya bilar utomlands, framför allt inte i Tyskland!

Mvh