Side 1 av 1

Fabrikkslevert værsting, gjett merke!

Lagt inn: 08 mar 2007, 19:48
av Petter 900 T
Denne bilen kan kjøpes i butikk!

7-litre (427 cubic inch) all alloy Gen III V8 engine built by GRM - a specific racing version of the Chevrolet LS1 engine with capacity increased from 5.7-litres

Holinger 6-speed sequential gearbox

AP triple-plate 7.25" carbon clutch

Fully independent rear suspension developed by Harrop Engineering

Ohlins shock absorbers

AP 6 piston mono block front calipers / 4 piston mono block rear calipers. Front rotor - 375 x 35mm, rear - 343 x 35mm

120-litre FIA-approved racing fuel cell with Siamese dry-break refueling system

4 onboard air jacks

GRM-designed and developed carbon-fibre / Kevlar composite aero package

18" x 13" OZ Racing rear wheels/ 18" x 11" OZ Racing front wheels - centre-locking nuts

Dunlop GT racing tyres (FIA spec)

Motec onboard engine and dash management system

GRM-built chassis with integrated chrome-moly roll cage

Lagt inn: 08 mar 2007, 19:53
av Kongpetrus
lett...

Holden

Lagt inn: 09 mar 2007, 00:20
av Magnus N608
Rått!
Finnes ikke noe bilde av bilen a?

Lagt inn: 09 mar 2007, 00:24
av Paradigm N558
er det en Nations Cup Monaro ?

Lagt inn: 09 mar 2007, 02:31
av EdHunter N815
Jeg holder med Paradigm, det er en Holden Nations Cup Monaro.

Lagt inn: 09 mar 2007, 03:02
av Eirik N310

Lagt inn: 09 mar 2007, 03:49
av Paradigm N558
men hva skal man med den?
Er ikke sååå mange baner i norge, og så mange treff at jeg legger i ett par mill på en banebil.. :p

Lagt inn: 10 mar 2007, 18:56
av Petter 900 T
kostet 55.000 dollar ny...

Brukt, ca 20.000 australske, 8000 for container, og moms.

Petter