Er det noen som har drevet med trimming av moped, og vært borte i den syntetiske to-takts oljen til Biltema? Jeg har en mistanke om at den er ubrukelig, siden jeg har tatt knekken på to trimsett. Det siste med oljen rett i bensinen. Mange lurer sikkert på, hvorfor kjøre moped når en kan kjøre Saab. Grunnen til at jeg anskaffet meg moped, var for å spare litt penger på utgiftene til bensin. Men jeg vil jo ikke være noen sinke i trafikken heller, så derfor ble det til å modifisere litt. Det ble jo bare bedre og bedre det, nå går den over hundre. Men ikke i det siste. Skjønner ikke hvordan den kan skjære seg, med tanke på at jeg nå har blandet oljen rett i bensinen. Derfor har Biltema fått skylden foreløpig. Lurer på om det finnes noen pensjonerte mopedister her som er enig eller uenig med meg. Blir jo litt flau også. Her jeg bor er det flere 16 åringer som fiser forbi på sine trimmede knallerter. Hvorfor får ikke jeg til dette, som har skrudd i årevis, når disse jypplingene tydligvis gjør det?

Egentlig så har jeg gitt opp. Det er derfor jeg har anskaffet meg en gammel motorsykkel med firetakts motor stedet. Problemet er at det gjenstår å få ført inn A-en i førerkortet. Nå slipper man jo ikke til før høststormene setter inn. Hele Norge vil tydligvis kjøre på to hjul, akkurat nå når jeg hadde tenkt å gjøre det. Typisk!

Mvh
Johnny