Side 1 av 1
Trunk mounted turbo...
Lagt inn: 07 nov 2007, 00:13
av Surbotaab N369
http://www.ststurbo.com/home
Hva syntes folket om dette?
Jeg ville tro at de ga en ny dimensjon til begrepet turbo-lag?
vil ikke det ta veeldig lang tid for å bygge opp trykk i de lange trykkrørene mellom turbo å IC?
Lagt inn: 07 nov 2007, 05:15
av Saab900STCR
Jo, men det är bara halva sanningen.
Avgaserna hinner också bli ordentligt kylda, vilket betyder att dom har förlorat en massa hastighet när dom kommer dit bak.
Och det i sin tur ger MYCKET senare spoolup.
Jag trodde att jag sett det mesta, men amerikanare klarar fortfarande att göra mig förvånad!
Mvh
Lagt inn: 07 nov 2007, 10:18
av Surbotaab N369
Saab900STCR skrev:Jo, men det är bara halva sanningen.
Avgaserna hinner också bli ordentligt kylda, vilket betyder att dom har förlorat en massa hastighet när dom kommer dit bak.
Och det i sin tur ger MYCKET senare spoolup.
Jag trodde att jag sett det mesta, men amerikanare klarar fortfarande att göra mig förvånad!
Mvh
Jupp... glemte å skrive det.... må til med endel isolering for å holde temp oppe så langt bak
men hvis en hadde montert denne lengre framme hadde det nok blitt noe annet

men hvordan i F.... skal en få plass til en turbo rett under golvet framme ved torpedoen??
Lagt inn: 07 nov 2007, 10:29
av Paradigm N558
Det er lett.
Ikke senk bilen

Så setter du på sideskjørt som går lengre ned, så ser bilen lav ut, men så er den egentlig helt normal!
Nei dette var bare for teit.. spesielt om man leser den biten med turbo vs. supercharger..
Jallapropaganda mot kompressor... men jeg liker turbo uansett bedre enn kompressor

Lagt inn: 07 nov 2007, 10:48
av zero900t
Lagt inn: 07 nov 2007, 11:18
av Paradigm N558
TTI
