Side 1 av 1

Trunk mounted turbo...

Lagt inn: 07 nov 2007, 00:13
av Surbotaab N369
http://www.ststurbo.com/home

Hva syntes folket om dette?

Jeg ville tro at de ga en ny dimensjon til begrepet turbo-lag?

vil ikke det ta veeldig lang tid for å bygge opp trykk i de lange trykkrørene mellom turbo å IC?

Lagt inn: 07 nov 2007, 05:15
av Saab900STCR
Jo, men det är bara halva sanningen.
Avgaserna hinner också bli ordentligt kylda, vilket betyder att dom har förlorat en massa hastighet när dom kommer dit bak.
Och det i sin tur ger MYCKET senare spoolup.
Jag trodde att jag sett det mesta, men amerikanare klarar fortfarande att göra mig förvånad!

Mvh

Lagt inn: 07 nov 2007, 10:18
av Surbotaab N369
Saab900STCR skrev:Jo, men det är bara halva sanningen.
Avgaserna hinner också bli ordentligt kylda, vilket betyder att dom har förlorat en massa hastighet när dom kommer dit bak.
Och det i sin tur ger MYCKET senare spoolup.
Jag trodde att jag sett det mesta, men amerikanare klarar fortfarande att göra mig förvånad!

Mvh
Jupp... glemte å skrive det.... må til med endel isolering for å holde temp oppe så langt bak :lol:

men hvis en hadde montert denne lengre framme hadde det nok blitt noe annet :?: men hvordan i F.... skal en få plass til en turbo rett under golvet framme ved torpedoen??

Lagt inn: 07 nov 2007, 10:29
av Paradigm N558
Det er lett.
Ikke senk bilen :D
Så setter du på sideskjørt som går lengre ned, så ser bilen lav ut, men så er den egentlig helt normal! :p

Nei dette var bare for teit.. spesielt om man leser den biten med turbo vs. supercharger..

Jallapropaganda mot kompressor... men jeg liker turbo uansett bedre enn kompressor ;)

Lagt inn: 07 nov 2007, 10:48
av zero900t
Hvis jeg setter på en sånn på min OG900 Turbo får jeg da twin turbo :twisted:


:lol: :lol: :lol:

er kansje mere snakk om girkasse misbruk :wink:

Lagt inn: 07 nov 2007, 11:18
av Paradigm N558
TTI ;)