Grensa er 90 000 kr, MAX!!! Skal gå BILLIG, ha AC og være relativt "ny".... Skal ikke være Ford eller fransk...
Mine argumenter for å kjøpe skoda er rett og slett ha bilen i stedet for den gamle Passaten jeg har nå... Skal bruke den fram og tilbake i fra Møller egentlig. Og da passer det seg ikke med en bensinslukende SAAB eller Passat.. Denne har alt utstyr med unntak av skinnseter... Ser for meg at den kan bli ganske mye tøffere med en senkesett og noen tøffe felger. I tillegg er det bra drag i den til å være en 110Hk TDi syntes jeg... Det er også veldig greit å kjøre et merke man jobber med, enklere med tanke på deler og verksted/diagnoseutstyr.
Men skal sies at jeg var på nære nippet til å kjøpe en 05 9-3SS, men "fornuften" seira og jeg venter litt for å kjøpe en SC i stedet.... Er faktisk mer utstyr på Skodaen enn en 9-3 Vector, men setene er et drawback ja....
Nå har jeg ikke gitt 90 000 for den da, kommer ikke til å gjøre det heller

Også skal det sies at jeg er drit forbanna på SAAB'en om dagen! Virker som om den på ingen måte vil på landstreff i alle fall... Men drømmen er to SAAB'er på gårdplassen da