En liten vits i disse kalde tider:)

Åpent forum der alt annet enn Saab diskuteres!

Moderator: Moderatorer

Andreas N1194
Overload!!!
Innlegg: 1742
Registrert: 28 jul 2007, 12:47
Medlemsnummer: 1194
Navn: Andreas E. Andersen
Bil: og900 T16 cab, 9-5, 9-3 cab
Sted: San Francisco
Kontakt:

Re: En liten vits i disse kalde tider:)

Legg inn av Andreas N1194 » 10 jun 2009, 10:22

En gjeng med golfspillere er samlet i garderoben. En mobiltelefon ringer, og en mann svarer den med høytaler, mens han snører skoene sine. Alle andre kan dermed lytte til samtalen;

Mann; HALLO !

Kvinne; Hei kjære, det er meg. Er du i klubben ?

Mann; Ja

Kvinne; Jeg står på aker brygge og har funnet en skjøøønn lærjakke. Den koster bare 7.500,- kr. Er det OK at jeg kjøper den ?

Mann; Ja da, naturligvis, hvis du liker den så godt, så.

Kvinne; Siden jeg har deg der, så var jeg også innom Mercedes, for å få montert en ny stjerne. De hadde akkurat fått inn 2007-modellen, og de hadde en kjempestilig sort SL500. Akkurat en sånn jeg alltid har ønsket meg !

Mann; Hva kostet den ?

Kvinne; 2.200.000,- i standard utgaven.

Mann; OK, så kjøp den da, men til den prisen må du få med vinterdekk !

Kvinne; Tusen takk, kjære. Du er nå søt og. Så var det bare en ting til. Det huset vi så på i fjor er til salgs igjen til 10.500.000,- kr.

Mann; OK, tilbyd dem bare 10 mill. kr. De vil de sikkert akseptere. Hvis ikke så gi dem de siste 500.000,-. Det er jo en OK pris.

Kvinnen; OK. Vi sees senere. Jeg elsker deg.

Mannen; Ha det bra. Jeg elsker deg også.

Telefonsamtalen slutter.

Alle de andre mennene i garderoben stirrer måpende på ham, inntil mannen sier med et stort smil :D
ER DET NOEN SOM VET HVEM SOM EIER DENNE TELEFONEN ???
"You pick up your best Girl, Get some Lutefisk sandwiches, and you go Ice Racing, That's a SAAB weekend" - Jay Leno

M09 Saab 9-3 2.0T Convertible California Cruiser MK3

zero900t
Overload!!!
Innlegg: 1919
Registrert: 21 mar 2006, 16:03
Medlemsnummer: N645
Navn: Halvard
Bil: 93 / OG900
Sted: Oslo

Re: En liten vits i disse kalde tider:)

Legg inn av zero900t » 11 jun 2009, 12:05

NOMINERT TIL ÅRETS BESTE VITS

En Somalier ankommer Bergen som en ny innvandrer til Norge.

Han stopper den første og beste han treffer på gaten og sier:
Tusen takk Herr Norge for at du lot meg komme til landet ditt, gir meg bolig, mat, klær, fri medisinsk hjelp og gratis utdanning.

Mannen sier: Du tar helt feil. Jeg er pakistaner jeg.

Somalieren rusler videre og henvender seg til en annen forbipasserende:
Tusen takk for at dere har et så vakkert land her i Norge.

Denne personen svarer: Jeg er ikke nordmann, jeg er polakk jeg.

Han fortsetter å gå, stopper den neste forbipasserende, trykker vedkommende i hånden og sier:
Tusen takk for alt det fine dere har her i Norge!
Denne mannen strekker hånden i været og sier:
Jeg er i fra India jeg. Jeg er ingen nordmann.

Til slutt treffer han en pen dame og spør:
Er du nordmann?
Hun svarer: Nei, jeg er i fra Afrika jeg.

Litt fortumlet spør han: Hvor er alle de norske folkene hen?

Den afrikanske damen ser på klokken sin og sier ...
Antageligvis på jobben!
08 Saab 93 med aerooptikk
87 Saab 900Turbo - viewtopic.php?f=25&t=9896


Saab er en sykdom man aldri blir kvitt ;)

Andreas N1194
Overload!!!
Innlegg: 1742
Registrert: 28 jul 2007, 12:47
Medlemsnummer: 1194
Navn: Andreas E. Andersen
Bil: og900 T16 cab, 9-5, 9-3 cab
Sted: San Francisco
Kontakt:

Re: En liten vits i disse kalde tider:)

Legg inn av Andreas N1194 » 22 jun 2009, 09:20

Ett par skulle på en riktigt flott maskeradbal. Hustrun fick emellertid en
blixtrande huvudvärk och bad mannen att gå själv. Han protesterade men
hustrun sa, efter att hon tagit ett par tabletter, att hon skulle gå till
sängs och han inte behövde stanna hemma.

Mannen tog sin kostym och åkte iväg.

Efter en timme vaknade hustrun, huvudvärken var borta och eftersom det var
tidigt på kvällen så bestämde hon sig för att byta om och åka till festen.
Hennes man visste inte hur hennes kostym såg ut så hon tänkte passa på att
spionera på honom för att se hur han betedde sig när hon inte var med.

När hon kom till balen såg hon sin man på dansgolvet. Han dansade med en
"brutta", flörtade och klämde lite här och lite där.

Hustrun, som var en väldigt attraktiv kvinna, började flörta och sakta men
säkert förföra sin man. Han lämnade snart "bruttan" på dansgolvet och
övergick till denna nya sexbomb. Hustrun lät honom göra som han ville, han
var ju trots allt hennes man. Efter ett par drinkar och utan ett ord sagt
hamnade dom i baksätet på hans bil, hade vild sex för att sedan återgå till
partyt.

Precis innan midnatt, då det var dags att ta av maskerna, smet hustrun ut,
åkte hem och gick till sängs. Hon undrade vilken ursäkt mannen skulle ge för
sitt förskräckliga beteende. Hon satt i sängen och läste när han kom in.

- Hade du trevligt? frågade hon sin man.

- Nja, du vet hur det är, det är inte så kul när du inte är med. svarade
mannen

- Dansade du mycket?

- Nej, inte en enda gång, när jag kom dit så träffade jag Johan, Peter och
de andra killarna. Vi gick in i ett annat rum och spelade poker hela
kvällen.

- Du måste ha sett riktigt löjlig ut, sitta och spela poker hela kvällen i
den där kostymen? sa hustrun sarkastiskt och förberedde sig för dödsstöten.

- Nej inte alls, jag gav kostymen till din farsa och han hade tydligen en
riktigt höjdarkväll.
"You pick up your best Girl, Get some Lutefisk sandwiches, and you go Ice Racing, That's a SAAB weekend" - Jay Leno

M09 Saab 9-3 2.0T Convertible California Cruiser MK3

Brukeravatar
kristianur N1169
2.0 bar
2.0 bar
Innlegg: 795
Registrert: 26 sep 2007, 22:16
Medlemsnummer: 1169
Navn: Kristian Strømstad
Bil: 1987 900 t16 2d
Sted: Trondheim

Re: En liten vits i disse kalde tider:)

Legg inn av kristianur N1169 » 24 jun 2009, 23:13

Kristian

Brukeravatar
EdHunter N815
MAX BOOST
Innlegg: 4525
Registrert: 02 sep 2006, 13:11
Medlemsnummer: N815
Navn: Bjørn
Bil: 2008 9-3 2,0t Hirsch
Sted: Bergen

Re: En liten vits i disse kalde tider:)

Legg inn av EdHunter N815 » 13 sep 2009, 23:33

Har et par fine her;

Bill Gates kom omsider til St Peters port. St Peter klødde seg i hodet og sa : "Ja, jeg vet ikke riktig hvor jeg skal sende deg.
Du har jo gjort mye godt for menneskeheten, ved å skaffe dem Pc-er og masse programmer som hjelper både leg og lærd.
På den annen side så har du jo også skapt slik en nød for Mac-folket, og vederkveget alle andre med det forferdelige Windows 95.
Jeg skal prøve noe jeg aldri har gjort før. Du skal få ta en liten prøvetur til hvert sted, og så få velge selv."
Først gikk turen til H******, og Microsoft-gutten så en sandstrand med blått hav, og en masse slanke, deilige damer som løp rundt mer eller mindre avkledd.
I himmelen så Bill en masse skyer, engler og søt musikk.
"Ærede St. Peter", sa han. "Himmelen ser fredfull og vakker ut, minner meg om Windows 95 logoen, men jeg må innrømme at H****** er mer forlokkende."
Så dit dro han.
Etter et par uker tok St Peter seg en tur for å se etter nykomlingen. Bill Gates var hengt opp på en hard murvegg, omgitt av slikkende flammer, og ble torturert av djevelens bødler dag og natt.
Da Bill så St Peter, skrek han ut: "Hva har skjedd! Slik så det da ikke ut da du viste meg H******."
"Å..." sa St Peter. " Det var demoversjonen, det."


Norsken, svensken og dansken hadde alle fått ti år i fengsel. De kunne ta med seg en ting hver i cellen. Norsken tok med seg ei flott dame, så låste de han inn. Dansken tok med seg pallevis med sprit, og så låste de han inn. Svensken tok med seg pallevis med røyk, og så låste de han også inn.
Ti år er gått, og vi åpner for norsken, som kommer ut med den flotte dama og en ungeflokk på 18. Dansken lå derimot dritings på gulvet, og hadde ikke særlig mye i mot å bli liggende heller. Og så åpnet vi for søta bror som kom ut med røyken i kjeften og sa: HAR NI FYR?


En gutt i 20-årene var nylig ansatt på et apotek. En av hans første kunder var en dame som ba om å få kjøpe en pakke Tampax.
Gutten stammet og rødmet, men fikk tilslutt ekspedert damen. Nå hadde det seg sånn at sjefen hans hadde sett denne episoden og tok gutten inn på kontoret. Han fortalte at mange av de nyansatte var sjenerte i begynnelsen, og at de hadde spesielle kurs for dette.
Gutten ble sendt på kurs han, og var tilbake på jobb i apoteket en uke senere.
Tilfeldigvis var hans første kunde den samme damen, og han spurte hva hun skulle ha.
- En pakke bomull" sa damen, hvorpå gutten elegant slenger bomullen på disken men en kjapp kommentar: - Jasså, så du ruller selv nå??


Så et par småstygge på tampen;

Peters kone ligger på sykehus. Hun er i koma. En pleier skal vaske henne, og da hun vasker hennes kjønnsdeler, er det økt hjerne-aktivitet...
Pleieren sier til Peter at litt oralsex nok vil få henne ut av koma. 10 minutter etter kommer han ut. " Konen er død.." sier han. "Jeg tror hun ble kvalt...!"


Doktoren så at naboens gutt satt gråtende på altanen. Og spurte hva som var galt.
- Jo, snufset gutten, - mine foreldre skal skilles fordi mor sier pappa er impotent.
- Så, så, sa legen, - gi din far en av disse pillene hver dag, så skal du se at alt blir bedre.
Uken etter ser legen at gutten igjen sitter gråtende på altanen.
- Hva er det? spør han. - Hjalp ikke pillene? -
Joda, snufser gutten, - men nå er mamma død, søsteren min gravid, jeg har vondt i ræven og bikkja tør ikke komme hjem!



En ung gutt fra en bygd i Trøndelag flyttet til Oslo og gikk til et stort kjøpesenter for å søke jobb.
Sjefen for kjøpesenter spurte: "Har du noe selgererfaring?"

Gutten svarte: "Nåååå, jooo, æ har no jobba som sælgar i heimbygda ja."

Ettersom sjefen syntes gutten virket trivelig og frampå, bestemte han seg for å ansette han.

"Du kan b egynne i morgen tidlig" sa han til gutten. "Jeg kommer ned etter vi har stengt i morgen kveld og ser hvordan du har hatt det på din første dag på jobb."

Gutten hadde en tung dag, men til slutt var han ferdig. Etter stengetid kom så sjefen ned som han hadde lovet dagen før.

"Hvor mange salg gjorde du i dag?" Spurte sjefen.
Gutten svarte: "Eitt."

Da ble sjefen litt forundret og sa "Bare ett!? Våre selgere bruker normalt å gjøre mellom 20 og 30 salg på en dag. Hvor mye penger var det snakk om?"

Gutten svarte: "einmiljonnihuinneråølløvtusneitthuinneråtrættiåttkrona"

Sjefen ble svært overrasket og sa: "1 911 138 kr!!! Hva solgte du til ham?"

Gutten svarte: "Først sællt æ han ein liten feskkrok. Så sællt æ han ein mellomstor feskkrok. Ætti det sællt æ ein stor feskkrok. Så vart det eit fesksnøre. Da æ spurte kor han skoill fesk, svårrå'n at'n skoill fårrå neåt kyst'n. Da sa æ at han koinn træng ein båt, så vi gjekk ne te båtavdelinga. Der sællt æ han den store Baylineren med doble motora. Ætti de vist de sæ at den lille Honda Civic'en itj klart å dra den store båten, så æ tok'en me mæ te bilavdelinga å sælt han ein Chevrolet Tahoe firhjulstrækkar."

Sjefen, som nå var i sjokktilstand sa... "Så du mener altså at en mann kom inn for å kjøpe en fiskekrok og du klarte å selge han en båt og en bil????"

Da svarte gutten glatt: "Nei, nei! Han kom inn og skoill kjøpe tamponga te kjærringa si, å da svårrå æ at han like så gått koinn fårrå å fesk, ættisom hælga va ødelagt læll!"
M91 Saab 9000cc 2.3 Turbo S (godbil)
M08 Saab 9-3 SC 2,0t Vector (Hirsch)
M98 Saab 9-5 sedan 2.3t steg 1

Brukeravatar
Paradigm N558
MAX BOOST
Innlegg: 6952
Registrert: 03 jun 2005, 01:00
Medlemsnummer: 558
Navn: Robert
Bil: Ionic
Sted: Bodø

Re: En liten vits i disse kalde tider:)

Legg inn av Paradigm N558 » 18 okt 2009, 17:19

Dette er IKKE en vits, men fakta tatt fra forsvaret sine brukerinnstrukser.
Følgende utsagn er basert på noen av de gamle UD-reglene til forsvaret, i de nye er denne nå tatt bort. Merkverdig nok...

"Om man sykler i tjenesten, og faller, skal man rope "Jeg faller! Jeg faller! Jeg faller!" og falle kontrollert til ned høyre."

Tro om dette noen gang ble gjennomført :p
2022 Ionic 5
2018 Suzuki SV650 X
2024 NEVS Emily GT (I wish)
Har eid: MY86 900i, MY85 900t, MY95 9000 Aero, MY01 9-3 2.0t, MY05 9-5 Aero, MY97 9000 Aero

Brukeravatar
EdHunter N815
MAX BOOST
Innlegg: 4525
Registrert: 02 sep 2006, 13:11
Medlemsnummer: N815
Navn: Bjørn
Bil: 2008 9-3 2,0t Hirsch
Sted: Bergen

Re: En liten vits i disse kalde tider:)

Legg inn av EdHunter N815 » 18 okt 2009, 18:42

Paradigm N558 skrev:Dette er IKKE en vits, men fakta tatt fra forsvaret sine brukerinnstrukser.
Følgende utsagn er basert på noen av de gamle UD-reglene til forsvaret, i de nye er denne nå tatt bort. Merkverdig nok...

"Om man sykler i tjenesten, og faller, skal man rope "Jeg faller! Jeg faller! Jeg faller!" og falle kontrollert til ned høyre."

Tro om dette noen gang ble gjennomført :p
Hehe, ja denne husker jeg. Var vel flere slike fantastiske regler der, uten at jeg kan komme på dem i farten.
M91 Saab 9000cc 2.3 Turbo S (godbil)
M08 Saab 9-3 SC 2,0t Vector (Hirsch)
M98 Saab 9-5 sedan 2.3t steg 1

Brukeravatar
Paradigm N558
MAX BOOST
Innlegg: 6952
Registrert: 03 jun 2005, 01:00
Medlemsnummer: 558
Navn: Robert
Bil: Ionic
Sted: Bodø

Re: En liten vits i disse kalde tider:)

Legg inn av Paradigm N558 » 18 okt 2009, 18:45

EdHunter N815 skrev:
Paradigm N558 skrev:Dette er IKKE en vits, men fakta tatt fra forsvaret sine brukerinnstrukser.
Følgende utsagn er basert på noen av de gamle UD-reglene til forsvaret, i de nye er denne nå tatt bort. Merkverdig nok...

"Om man sykler i tjenesten, og faller, skal man rope "Jeg faller! Jeg faller! Jeg faller!" og falle kontrollert til ned høyre."

Tro om dette noen gang ble gjennomført :p
Hehe, ja denne husker jeg. Var vel flere slike fantastiske regler der, uten at jeg kan komme på dem i farten.
Ser på forsvarsforum at de også mener at om en atombombe faller utenfor øyeblikkelig nærhet skal man stå oppreist og måle radioaktiv stråling rett før sjokkbølgen kommer....
Dette er vel heller ikke særlig realistisk.. :p
2022 Ionic 5
2018 Suzuki SV650 X
2024 NEVS Emily GT (I wish)
Har eid: MY86 900i, MY85 900t, MY95 9000 Aero, MY01 9-3 2.0t, MY05 9-5 Aero, MY97 9000 Aero

Andreas N1194
Overload!!!
Innlegg: 1742
Registrert: 28 jul 2007, 12:47
Medlemsnummer: 1194
Navn: Andreas E. Andersen
Bil: og900 T16 cab, 9-5, 9-3 cab
Sted: San Francisco
Kontakt:

Re: En liten vits i disse kalde tider:)

Legg inn av Andreas N1194 » 19 okt 2009, 06:40

Paradigm N558 skrev:Dette er IKKE en vits, men fakta tatt fra forsvaret sine brukerinnstrukser.
Følgende utsagn er basert på noen av de gamle UD-reglene til forsvaret, i de nye er denne nå tatt bort. Merkverdig nok...

"Om man sykler i tjenesten, og faller, skal man rope "Jeg faller! Jeg faller! Jeg faller!" og falle kontrollert til ned høyre."

Tro om dette noen gang ble gjennomført :p
Jeg prøvde denne i forsjen, og det bilr ikke noe bedre av å "falle kontrollert ned til høyre" ;)
"You pick up your best Girl, Get some Lutefisk sandwiches, and you go Ice Racing, That's a SAAB weekend" - Jay Leno

M09 Saab 9-3 2.0T Convertible California Cruiser MK3

Brukeravatar
Ingvar N629
MAX BOOST
Innlegg: 12866
Registrert: 14 mar 2006, 16:41
Medlemsnummer: 629
Navn: Ingvar Garåsen
Bil: 9-5, 9-3SS, 900, Sonett
Sted: Rissa

Re: En liten vits i disse kalde tider:)

Legg inn av Ingvar N629 » 19 okt 2009, 10:36

Paradigm N558 skrev:Dette er IKKE en vits, men fakta tatt fra forsvaret sine brukerinnstrukser.
Følgende utsagn er basert på noen av de gamle UD-reglene til forsvaret, i de nye er denne nå tatt bort. Merkverdig nok...

"Om man sykler i tjenesten, og faller, skal man rope "Jeg faller! Jeg faller! Jeg faller!" og falle kontrollert til ned høyre."

Tro om dette noen gang ble gjennomført :p
Den der har en god grunn, tro det eller ei. Tidligere, da man hadde hele infanteriavdelinger oppsatt med sykkel for å forflytte seg over lengre distanser langs vei, så var denne regelen ganske kjekk om man syklet mørklagt, slik at ikke en som mistet balansen tok med seg 30 mann bak seg. Det var iallfall det som var tanken bak. Totalt foreldet nå så klart, men står fortsatt i UD 2-1.
Mean effective pressure is the substitute for cubic inches!
M09 Saab 9-3 Aero XWD, B207R+
M03 Saab 9-5 Aero Hirsch original Troll R 305 hk
M02 Saab 9-5 Aero B235R, konebilen
M94 Saab 900 B202L cabriolet
M72 Saab Sonett III, morobilprosjekt uten tidsplan

Andreas N1194
Overload!!!
Innlegg: 1742
Registrert: 28 jul 2007, 12:47
Medlemsnummer: 1194
Navn: Andreas E. Andersen
Bil: og900 T16 cab, 9-5, 9-3 cab
Sted: San Francisco
Kontakt:

Re: En liten vits i disse kalde tider:)

Legg inn av Andreas N1194 » 22 okt 2009, 07:03

Litt om politkk og evigheten...



En dag et stykke ut i fremtiden:

Jens Stoltenberg er død og kommer til himmelen hvor han blir møtt av St. Peter.

St. Peter ser litt forlegen ut: Eh, ”velkommen” får han omsider sagt.
” - Takk”, sier Jens, ”jeg tenkte nok jeg ville ende her”.
- Nja, sier St. Peter, ”du har jo i det store og hele oppført deg ganske anstendig så vi vil gjerne ha deg her.
Men forstår du, det var litt konkurranse om å få deg, og faktisk var vi nødt til å inngå en liten avtale med djevelen.
- ”Avtale!”, utbrøt Jens, synlig rystet.
- ”Det er ikke så ille”, sier St. Peter, ”men han mente han hadde de fleste av dine venner likevel.
Så nå har vi avtalt at du får lov til å tilbringe et døgn i H****** og ett i himmelen. Så kan du selv velge hvor du vil være resten av evigheten etter det”.

Jens protesterte litt, men avtalen var allerede inngått. Så St. Peter viste ham veien til heisen, de tok farvel og på gjensyn om et døgn.
Jens trykket på H******, kjørte heis i lang tid og endte foran en stor, sort port.
Da han ringte på gikk døren øyeblikkelig opp og djevelen selv møtte ham.

- ”Jens, gamle venn! Kom inn!

Jens gikk inn og kikket rett på en gigantisk golfbane. Mange av hans gamle politikervenner gikk rundt og spilte golf og pratet.
Banen var perfekt. Det var varmt, overalt spratt det frem pene, lettkledde djeveldamer som serverte kjølige drinker.
Jens spilte hele dagen og på kvelden hadde Lars Sponheim, som døde like før Jens, forberedt en gourmetmiddag med den
beste vin og alt hva hjertet kunne begjære. Døgnet i H****** gikk fort, og før Jens visste ordet av det kom en
liten djevel og viste ham veien til heisen.

Da Jens kom inn i himmelen var han ettertenksom, men også der ble han tatt godt i mot.
Han ble kledd i engleklær og fikk utlevert en harpe. Resten av dagen spaserte han fra sky til sky,
hørte fuglene synge og spiste friske frukter.
Senere fikk han vondt i magen av all frukten og ble kanskje litt lei av Kristin Halvorsen og Navarsete
som satt på en sky ved siden
av og harpejammet i fem timer i strekk. Snart dukket St. Peter opp.

- ”Nå har du hatt ett døgn hvert sted”, sa erkeengelen. ”Har du gjort ditt valg?”
- Hmm, sier Jens. ”Jeg hadde aldri trodd at jeg skulle si det, men kanskje hører jeg tross alt til i H******.
Det er nok det beste stedet for meg”.

St. Peter var målløs og forsøkte å få Jens til å ombestemme seg, men han var fast bestemt.
Enda en gang ble han fulgt til heisen, og de tok farvel. Også denne gangen lukket djevelen selv opp da Jens ringte på.
Han ble lukket raskt inn. Jens så seg omkring i det svovelstinkende infernoet hvor hans gamle venner vred seg i smerte.
Ingenting lignet det han hadde opplevd bare ett døgn tidligere.

- ”Men…” sier han, ”men, hvor er golfbanen? Og de kalde drinkene? Og de lettkledde damene?”
- Ah, sier djevelen. ”Du forstår, i går førte vi valgkamp. I dag har du stemt på oss!"
"You pick up your best Girl, Get some Lutefisk sandwiches, and you go Ice Racing, That's a SAAB weekend" - Jay Leno

M09 Saab 9-3 2.0T Convertible California Cruiser MK3

Brukeravatar
EdHunter N815
MAX BOOST
Innlegg: 4525
Registrert: 02 sep 2006, 13:11
Medlemsnummer: N815
Navn: Bjørn
Bil: 2008 9-3 2,0t Hirsch
Sted: Bergen

Re: En liten vits i disse kalde tider:)

Legg inn av EdHunter N815 » 22 okt 2009, 15:46

Andreas N1194 skrev:...
utrolig bra vits, og det er vel liten tvil om at det hadde vært vel fortjent for enkelte politikere. :twisted:
M91 Saab 9000cc 2.3 Turbo S (godbil)
M08 Saab 9-3 SC 2,0t Vector (Hirsch)
M98 Saab 9-5 sedan 2.3t steg 1

Brukeravatar
Jon Arne N1372
0.7 bar
0.7 bar
Innlegg: 132
Registrert: 24 mai 2008, 19:32
Medlemsnummer: N1372
Sted: Fredrikstad

Re: En liten vits i disse kalde tider:)

Legg inn av Jon Arne N1372 » 24 okt 2009, 18:50

En eldre dame blir stoppet for å kjøre for fort...

Eldre dame: Er det problemer, hr. betjent?
Betjenten: Frue, De kjørte for fort.
Eldre dame: Åh, javel.
Betjenten: Kan jeg se Deres sertifikat?
Eldre dame: Jeg ville gitt det til Dem, men jeg har ingen.
Betjenten: De har ikke sertifikat?
Eldre dame: Mistet det for 4 år siden på grunn av fyllekjøring.
Betjenten: Javel... Må jeg be om å se bilens registreringspapirer.
Eldre dame: Dem har jeg ikke.
Betjenten: Hvorfor ikke?
Eldre dame: Jeg har stjålet bilen.
Betjenten: Stjålet den?
Eldre dame: Ja, jeg slo eieren ihjel og parterte ham.
Betjenten: Hva gjorde De?
Eldre dame: Delene ligger i bagasjerommet i plastikkposer, hvis De vil se det.
Betjenten kikker på damen og går langsomt tilbake til bilen sin og ber om hjelp. I løpet av få minutter står det 5 politibiler rundt bilen. En overordnet nærmer seg langsomt bilen med hånden på sin halvt trukne pistol.

Overbetjenten: Frue, vil De være vennlig å komme ut av bilen?

Damen stiger ut av bilen.

Eldre dame: Er det problemer, min herre?
Overbetjenten: En av mine betjenter har fortalt meg at De har stjålet denne bilen og myrdet eieren.
Eldre dame: Myrdet eieren??
Overbetjenten: Ja. Vil De være vennlig å åpne bagasjerommet.

Damen åpner bagasjerommet og det viser seg å være tomt.

Overbetjenten: Er dette Deres bil, frue?
Eldre dame: Ja, her er registreringspapirene.


Overbetjenten kikker måpende.

Overbetjenten: En av mine betjenter sier at De ikke har sertifikat.
Damen åpner vesken sin, tar fram sertifikatet og gir det til ham.

Overbetjenten studerer sertifikatet. Han ser veldig forvirret ut.

Overbetjenten: Takk, frue. En av mine betjenter fortalte meg at De ikke hadde sertifikat, at De stjal denne bilen og myrdet og parterte eieren.
Eldre dame: Jeg vil vedde på at LØGNEREN også sa at jeg kjørte for fort.

Moralen: Kom ikke i klinsj med eldre damer!
-'97 Saab 9000 CSE A50, [R.I.P.]
-'72 VW 1302
-'06 Audi A3 S-line

Brukeravatar
Tor N12
MAX BOOST
Innlegg: 9123
Registrert: 13 aug 2003, 01:00
Medlemsnummer: N012
Navn: Tor
Bil: 9000/9-5/9-3
Sted: Melhus

Re: En liten vits i disse kalde tider:)

Legg inn av Tor N12 » 07 nov 2009, 10:41

2 menn er ute og isfisker.

De sitter og fisker og drikker øl.

Etter å ha sitte stille i noen timer så sier Jan til Tommy:

"Jeg tror jeg vil skilles fra kona. Ho har ikke snakka til meg på 2 måneder!"

Tommy sitter og drikker en stund til før han svarer:

"Det synes jeg at du skal tenke nøye over. Slike kvinner er vanskelige å få tak i !!!!!!!!!!!!"
M97 9000 AERO Godbilen, evighetsprosjekt....
M07 9-5 A60 Hirsch/MgMotor
M07 9-3 Vector/Aero Cab Hirsch/MgMotor
M09 9-3 Aero XWD Hirsch/MgMotor

Brukeravatar
Alex'en
Grunnladetrykk
Grunnladetrykk
Innlegg: 57
Registrert: 12 feb 2009, 16:50
Navn: Alexander
Sted: Bergen

Re: En liten vits i disse kalde tider:)

Legg inn av Alex'en » 08 nov 2009, 13:22

en blondine skulle levere inn en data til reklamasjon

blondinen: dataen min henger seg oppe hele tiden
ekspeditøren: Har du mange vinduer åpen?
blondinen: Nei, men døren står på gløtt

=D> =D>

Svar