Saab leiebil/skolebiler i bergen..

Åpent forum der alt annet enn Saab diskuteres!

Moderator: Moderatorer

Svar
Brukeravatar
Jørgen N237
MAX BOOST
Medlemsnummer: N237
Navn: Jørgen Tveiterås
Bil: GM
Sted: Geiranger, sunnmøre
Kontakt:

Saab leiebil/skolebiler i bergen..

Legg inn av Jørgen N237 » 18 aug 2004, 08:08

Hei..

Her i bergen går det nå minst en 9-3SS som leiebil, bergensregisrert.. Dette er for Avis bilutleie.. Endelig litt skikk på leiebilene...

Går også 3x9-3 (to OG9-3 og en 9-3SS)
3x9-5
Disse går som skolebiler...

Btw går det også en 9-3SS skolebil som er solgt på Aeroauto..
Styrer med DAB og AUX

Brukeravatar
Hjelle, N6
Site Admin
Site Admin
Medlemsnummer: N6
Kontakt:

Legg inn av Hjelle, N6 » 18 aug 2004, 11:03

Avis har i samarbeid med GM Norge på Sola og Gardermoen Lufthavn eit prosjekt gåande. Dette prosjektet går ut på at GM-produkt kan lånast i eit døgn for 300:- var det vel (det same som det kostar å ta flytoget).
Bilane det er snakk om var 9-3 SS og Opel Vectra, men det var snakk om at enkelte andre modellar kunne verte omfatta av løysinga også.
Sjekk tidligare post frå meg om dette om nokon vil ha meir info, synes huske eg la ved ein link til Avis med meir handfast info...

BTW; ang. skulebilar, skulen som eg brukte hadde ein Mazda 323 som skulebil. Dette var ein skule med ein lærar og ein bil (sidan eg bur longt ute på bygda), og på glattkøyring/longkøyring ol. var det eit samarbeid med ein annan skule, der den skulen hadde ein 9-5. Når vi skulle ha longkøyring var vi to elevar ifrå den skulen eg benytta meg av, so ein av oss fikk køyre SAAB-en. Naturligvis visste sjåførlæraren min at eg var SAAB-tokig, so når tida for fordelinga av bilar kom sa han: "Hjelle, du vert med....... (eg er igrunnen halvveis på vei bort til 9-5-en) meg i Mazda-en", etterfylt av eit breitt glis og rå latter når vi set oss inn i jappseboksa. Heldigvis var det få køyretimar i Mazzzzzdaen.
Hadde også ein heilt splitter ny 323 1.5 (1.8-en som han hadde var det berre trøbbel med, so han bytta til ein 1.5 medan eg tok timar med han) når eg skulle på glattkøyring, bilen hadde knappt gått i 2-3 dagar, kmstanden var 500.... ;D

Brukeravatar
Jørgen N237
MAX BOOST
Medlemsnummer: N237
Navn: Jørgen Tveiterås
Bil: GM
Sted: Geiranger, sunnmøre
Kontakt:

Legg inn av Jørgen N237 » 18 aug 2004, 13:15

Dette er en bil som er i Bergen sentrum, står på Avis sin parkering der.. Vært leiebil her i byen noen uker/mnd nå... Vet om en som leide den for lengre tid..

Jeg selv kjørte for 2 og et halvt år siden Golf 1.6 og Golf TDI på kjøreskolen, greit nok det... Audi på mørkekjøringen... Men nå er det jo også mye BMW, Audi, Jaguar og Volvo v70 trafikkskolebiler her i Bergen...
Styrer med DAB og AUX

Svar