Jeg ser hovedsaklig på C4 1.6hdi vtr
Ja,jeg vurderer faktisk en sånn

Jeg vil jo selfølgelig ha saab,men i det prisleie jeg ser på(ca 130 000) så er det ikke mye å få desverre,forbruket går også opp en god del i forhold til c4.
Mvh Kenneth
Moderator: Moderatorer
Når det gjelder kollisjonssikkerheten så har jeg kun en referanse fra "real-life" kollisjon, var tilnærmet front mot front mellom Citroen'n og en Passat 2000-og-noe modell, i ca. 50-60 km/t, skadene på citroen'n var overraskende heftige kontra passaten, personskadene vil jeg ikke gå i detalj på.. Men selvsagt, mange faktorer som jeg ikke kjenner til, kan ha hatt innvirkning på utfallet.Turbo Kenneth n387 skrev:Når det gjelder kollisjonssikkerheten så har den jo topp score i ncap,så den er ikke noe dårlig der.Regreim bytte på 30 000km hørtest jo vanvittig ut,det må sjekkest opp.
Bilen skal være basert på Peugeot 307.
Mvh
Kenneth
Hørtes ikke noe kjekt ut det der, men materielle skader på bilen er jo ofte omvendt proporsjonell med personskader grunnet deformasjonssoner. Et meget godt eksempel er testen der Fifth gear kræsjet en gammel 940 med en Renault. Selv om Volvoen hadde mindre synlige skader så var det mye mindre personskader i Renaulten.Arnesl N1394 skrev:Når det gjelder kollisjonssikkerheten så har jeg kun en referanse fra "real-life" kollisjon, var tilnærmet front mot front mellom Citroen'n og en Passat 2000-og-noe modell, i ca. 50-60 km/t, skadene på citroen'n var overraskende heftige kontra passaten, personskadene vil jeg ikke gå i detalj på.. Men selvsagt, mange faktorer som jeg ikke kjenner til, kan ha hatt innvirkning på utfallet.