Side 1 av 1
Sjefs-garasjen!
Lagt inn: 13 des 2004, 19:42
av Rune N35
Pluss på en 99 turbo, en 900 Aero cab, en 9000 Aero, 9-5 SC Aero og en 9-3 SS Aero cab så snakker vi!
http://www.clubphoto.com/_cgi-bin/app.p ... de=sa01_17
Veit noen av bilda har vært oppe før, men her kommer fler!
Lagt inn: 13 des 2004, 19:51
av Surbotaab N369
Da har du litt mye peng.....
Lagt inn: 13 des 2004, 19:57
av Henrik N380
Hvorfor skal alt i Amerika være så fordømt billig!
Hadde jeg bodd overseas kunne jeg ha kjøpt en Viggen
Men Porsche og sånn garasje ligger ennå litt lenger vekk!
Lagt inn: 13 des 2004, 19:58
av sabbus-N252
Det er den råeste garasjen jeg har sett i hele min levetid....

Lagt inn: 13 des 2004, 20:04
av Thor N67
sikle..... sikle.... Han der har MYYYYYYE pæng.

Lagt inn: 13 des 2004, 20:52
av Henrik N380
Små facts:
Porsche Cayenne Turbo
USD:
$88,900 NOK
564,230kr
Porche 911 Turbo
USD:
$131,400 NOK
833 969kr
Dette koster bilene i USA tørr ikke å tenke på hva de koster i Norge.
Saab 9-5 Aero starter på $39.900 Altså
253.237kr.
Har sett Viggen tilsalgs for $12.850 bilen hadde gått 100.000km+ men det blit ikke mere enn
81.556 NORSKE KRONER!
Her er det noe galt et sted! Tror ikke feilen er i USA!
Alt er regnet med en kurs på
6,3468.
God bless!
Lagt inn: 13 des 2004, 20:56
av TurboLars N383
Den tok helt av da!!!!

Lagt inn: 13 des 2004, 21:06
av Hjelle, N6
Som sagt ttidligare til enkelte her, kva med å selge unna det vrakgodset som står i garasja oh heller sette i eit utvalg SAAB-ar, som ein 99t, 900T16 (gjerne ein aero), ein 96tt, 94 og tilslutt må en ha ein kvardagsbil, 9-5 Aero er lagom.

Men feitt bygg, det skal han ha.
Lagt inn: 13 des 2004, 21:50
av Jørgen N237
Hjelle, N6 skrev:Som sagt ttidligare til enkelte her, kva med å selge unna det vrakgodset som står i garasja oh heller sette i eit utvalg SAAB-ar, som ein 99t, 900T16 (gjerne ein aero), ein 96tt, 94 og tilslutt må en ha ein kvardagsbil, 9-5 Aero er lagom.

Men feitt bygg, det skal han ha.
Du glemte 95tt
Lagt inn: 14 des 2004, 21:26
av Hjelle, N6
Freshmaker skrev:Hjelle, N6 skrev:Som sagt ttidligare til enkelte her, kva med å selge unna det vrakgodset som står i garasja oh heller sette i eit utvalg SAAB-ar, som ein 99t, 900T16 (gjerne ein aero), ein 96tt, 94 og tilslutt må en ha ein kvardagsbil, 9-5 Aero er lagom.

Men feitt bygg, det skal han ha.
Du glemte 95tt
Gløymde og gløymde, det var vel heller med vilje.

Garasja er ikkje so stor... :O
Men kan ta 95-en med V4 då, slik at en får litt variasjon...

Lagt inn: 15 des 2004, 07:57
av Orjan N235
Bilene skulle ihvertfall vaere svart, det var da tydelig nok...
Lagt inn: 15 des 2004, 11:36
av Morten S.
Hjelle, N6 skrev:Som sagt ttidligare til enkelte her, kva med å selge unna det vrakgodset som står i garasja oh heller sette i eit utvalg SAAB-ar, som ein 99t, 900T16 (gjerne ein aero), ein 96tt, 94 og tilslutt må en ha ein kvardagsbil, 9-5 Aero er lagom.

Men feitt bygg, det skal han ha.
Har 93F TT, 95 TT, 99 GL, 900T-16 Aero og 9-3 business
+ på gang 95'70, 96'76 og min sønn 96 '80 Jubileum.
Holdt ikke med dobbelgarasje her, så låve er innleid

Lagt inn: 15 des 2004, 17:06
av Hjelle, N6
Mostra skrev:Hjelle, N6 skrev:Som sagt ttidligare til enkelte her, kva med å selge unna det vrakgodset som står i garasja oh heller sette i eit utvalg SAAB-ar, som ein 99t, 900T16 (gjerne ein aero), ein 96tt, 94 og tilslutt må en ha ein kvardagsbil, 9-5 Aero er lagom.

Men feitt bygg, det skal han ha.
Har 93F TT, 95 TT, 99 GL, 900T-16 Aero og 9-3 business
+ på gang 95'70, 96'76 og min sønn 96 '80 Jubileum.
Holdt ikke med dobbelgarasje her, så låve er innleid

Berre 9-5en som manglar då...
Ein 96 jub. er svære greier, pass godt på den. Veldig fin bil det, faktisk nesten slik at en kan vurdere ein slik jubileums 96, og heller ta 95-en med totakt i drømmegarasja...
