F.eks: "pen bil, overhalt motor ny lakk.siden jeg kjpte den har den vært i familieeie siden ny" .... eehhh... jaha... akkurat... Hva slags familie er det som skriver slikt?
Eller: "Bilen har rullet 258000km. Men motor og gir kasse er gått kun 158000km Ble byttet for 4 mnd siden."... phew... har hatt det travelt med å kjøre bilen med ny motor... 158000 på 4 mnd? Jada, vet at det sikkert er ment som om at motoren var brukt, men så si det da.
Hva med: "har KD-filter, Effektannlegg, den eneste fronten i hele norge (selvbygget, med gitter), "... Slå til!!! En bil med front... Kun en i landet!!!
Noen er ærlige: "Bilen sviver og går og er et greit slags fremkomstmiddel... for den som tåler kommentarene..."
Desperat?: "MEN DU KAN RINGE PÅ DET NUMMERET VER DEG ALLE SLAGS TIDER "... please... jeg tilstede ver deg...
Flere med hastverk?: "hei hei alle sammen jeg har en drit kul .... som er ja kul den skaper mye oppmerksomhet i trafiken det er den eneste i norge som ser sann ut som denne det er to farger på den den er hvit å grønn det er sota ruter. men den trenger eu kontrol det er bare små plok på den breke må du løsne har byta bremser på det enne hjule har kloser til det andre å ellers så er den i god stand den er i dagli drift god å kjøre gått lite den må bort grunnet flyting bruker ikke bensin å den bruker ikke noe olje ring fort "... Komma og punktum finnes ikke i denne personens liv... alt skal gå fort så har ikke tid til å stoppe opp etter pust engang...
Staving?: "DETTE ER EN BIL SOM EG HAR LAKT UT EN DEL PENGER PÅ DET ER SKIFTET NOEN DELER MED DET JENSTÅR LITT BLANT ANNET BREMSERSJIVER FORAN SÅ MÅ DET TAES RUST PÅ BILEN DET FØLGER MED MYE DELER TIL DENE BILEN EG HAR KOMPLET LØKTER KOMPLET RADIATOR Å MYE ANET SOM VIL FØLE BILEN KANALENE MÅ SVEISES OPPAT PÅ BILEN. "... Nesten ferdig med norskkurset og igjen problemer med komma og punktum...
Snart stjålet?: "Gammel og god bil, men clutch er dårlig og dørlås på førersiden er ødelagt. Selges billig hvis rask avgjørelse"... fort deg før eieren ordner dørlåsen.
Tjeneste?: "dette er en bil som har kjørt skoleungdommer i tjeneste "... Hva slags tjenester utfører de? Nei, ikke en skolebil...
Håper ingen føler seg truffet av disse utklippene...