Side 1 av 3
Får ikkje kontakt med Speedparts
Lagt inn: 10 mai 2005, 19:34
av Aleks-ander_N948
hei.. har bestillt deler til saaben på speedparts for noken veke sida, har enda ikkje fått dei so eg sendte en mail for noken daga sida og spurte, har ikkje fått svar på den heller jo..
Sendte heile bestillinga på nytt no nettopp til *
info@speedpartsnorway.no* som eg har sent alle dei andre mailane til, bare lure på om ditta e riktig adresse?
Hvis eg ikkje har fått svar i måra får eg vel ringe..
Lagt inn: 10 mai 2005, 19:41
av Kristian N70
Det er ingen som biter i telefonen nei....

Lagt inn: 10 mai 2005, 21:28
av saabanders
Kansje det er siden vi er fra Sogn & Fjordane???
Jeg har samme problem. Bestilte 6/4 men har ennå ikke fått noe. Bra det ikke er noe som haster.....
Anders
Lagt inn: 10 mai 2005, 21:31
av Aleks-ander_N948
For min del hadde det no vert kjekt å bytta registerreima før den sleit då, og er leid av den mugnelukta som kjem utav Acen so hadde vert kjekt med et nytt kupeluft filter, og det e på tide og bytte olje filter og alt det der.. men det e ikkje noke som hasta, neida.. foralldel

hehe
Lagt inn: 10 mai 2005, 22:07
av hotti N373
og jeg venter på den berømte turbotrykksmålern jeg bestillte i mars,som ikke kom ilag med resten av delene jeg fikk...så den er betalt og etterlyst....

men den har enda ikke kommet,men har fått lovnader om at den er sendt flere ganger,men neida.....

Lagt inn: 10 mai 2005, 22:19
av saabanders
Saab900Talladega skrev:For min del hadde det no vert kjekt å bytta registerreima før den sleit då, og er leid av den mugnelukta som kjem utav Acen so hadde vert kjekt med et nytt kupeluft filter, og det e på tide og bytte olje filter og alt det der.. men det e ikkje noke som hasta, neida.. foralldel

hehe
Har ein ekte Saab registerreim???? Trudde bestent det var kjede
Anders
Lagt inn: 11 mai 2005, 00:16
av Ole-P-N154
E-mail er sikkert fine greier.
Men telefon er fortsatt et brukbart apparatur, selv om det er gammelt!
Og så mye lettere og oppklare ting da gett, når man kan snakke sammen.....
Lagt inn: 11 mai 2005, 02:12
av Øystein Strøm N141
Ole-P skrev:E-mail er sikkert fine greier.
Men telefon er fortsatt et brukbart apparatur, selv om det er gammelt!
Og så mye lettere og oppklare ting da gett, når man kan snakke sammen.....
Vel, et vært firma med respekt for seg selv svarer på e-mail. Er dårlig kundeservice å ikke gjøre det. Men på en annen side hjelper det ikke klage på forumet vårt, men er jo greit og få hvit hvordan kundene blir behandlet.
Lagt inn: 11 mai 2005, 09:01
av Øyvind
De tar telefonen, det gjore de i alle fall da jeg avbestilte delene jeg hadde bestilt og jeg ikke gadd vente lengre på. Litt synd at det ble sånn, da de er en grei jeng med mye billige deler til SAAB
Lagt inn: 11 mai 2005, 09:21
av Runar N403
nå har jeg og noen kamerater venta i over 2 mnd på ei pakke. er ikke sikker på om jeg gidder å bestille mer, siden det tar evigheter.
Noen som har fått pakke i rimelig tid?
Lagt inn: 11 mai 2005, 09:47
av Jørgen N237
Jeg har alltid vært fornøyd.. Fått pakkene etter 1 uke.. Og jeg bor også på vestlandet.. Bestilte via skjema på internett siste gangen,gangene før via mail.. Snakket med de på tlf også, men ikke i forbindelse med pakkene.. Topp gjeng og jeg kommer til å bestille igjen i løpet av sommeren..
Lagt inn: 11 mai 2005, 10:44
av Runar N403
Freshmaker N237 skrev:Jeg har alltid vært fornøyd.. Fått pakkene etter 1 uke.. Og jeg bor også på vestlandet.. Bestilte via skjema på internett siste gangen,gangene før via mail.. Snakket med de på tlf også, men ikke i forbindelse med pakkene.. Topp gjeng og jeg kommer til å bestille igjen i løpet av sommeren..
Godt å høre!
Kan det ha sammenheng med hva du bestiller? om det er lagervare, osv..
Lagt inn: 11 mai 2005, 10:56
av Jørgen N237
Mulig, men alltid fått greie bekreftelser..
Forklaring
Lagt inn: 11 mai 2005, 11:25
av Bent N208
Vi svarer på alle mail men det kan i perioder ta litt tid. Har nå på våren stor pågang i Sverige og Norge, dvs det kan bli ventetid på endel varer, for de det haster veldig for blir SAAB originaldeler da løsningen.
Ellers har vi 3 telefonnumre som besvares hele dagen, og vi biter ikke
TLF : 64 83 06 10 - 45 00 83 83 - 93 48 41 19 funker hele dagen på alle 3
" HOTTI " denne var restet, beklager at du fikk D1840 på fakturaen, kan kreditere deg denne eller sende den onsdag 19 mai når nye kommer inn.
Ellers prøver vi å gjøre så godt vi kan når det gjelder alt og alle, men igjen " våren er en veldig hektisk for vår bransje så dette er nok mye av grunnen "
Ellers får dere alle ha en god vår- sommer, vi har stengt fre - lørdag 13-14 mai er da på GSV treff i Kr - Sand.
Mvh
Speedparts > Bent & Ole
Lagt inn: 11 mai 2005, 11:58
av saabanders
Øystein Strøm N141 skrev:Ole-P skrev:E-mail er sikkert fine greier.
Men telefon er fortsatt et brukbart apparatur, selv om det er gammelt!
Og så mye lettere og oppklare ting da gett, når man kan snakke sammen.....
Vel, et vært firma med respekt for seg selv svarer på e-mail. Er dårlig kundeservice å ikke gjøre det. Men på en annen side hjelper det ikke klage på forumet vårt, men er jo greit og få hvit hvordan kundene blir behandlet.
Det hjelper å klage på forumet. Nå har vi fått svar her, og i tilleg mail
Anders